امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

گفت‎وگو با کریم عقیلی زبان‎شناس و استاد بازنشسته دانشگاه متروپولیتن در ایران شهر

مشاهده ۲۵۳
۱۳۹۸/۰۶/۰۹- ۱۰:۱۱

برنامه«ایران شهر» شنبه 9 شهریور، ضمن گفت‎وگو با کریم عقیلی و تینا متقی‎زاده، گشت و گذار در بازار عتیقه‎فروشان پورتوبللو را برای مخاطبان خود به نمایش می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «ایران شهر» شنبه 9 شهریور، در ابتدا گفت‎وگو با کریم عقیلی زبان‎شناس و استاد بازنشسته دانشگاه متروپولیتن را برای بینندگان خود آماده کرده، او در حال حاضر در مرکز اسلامی منچستر مشغول به تدریس نهج‎البلاغه است و نکات جالبی از زندگی و فعالیت‎هایش را در انگلستان مطرح می‌کند. در ادامه تینا متقی‌زاده، بحث ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه و چگونگی دست‎یابی به ضمیر ناخودآگاه را دنبال می‌کند. همچنین در این هفته زینب موسوی به سراغ بازار عتیقه‎فروشان و آنتیک‎فروشان پورتوبللو رفته و با فعالان ایرانی این بازار گفت‎وگوی جذابی را به نمایش گذاشته است.

برنامه«ایران شهر» به همت گروه تولیدات خارج از کشور شبکه جهانی جام‎جم و با همکاری دفتر صداوسیمای مرکز لندن تولید و پخش می‌شود. مصطفی آقا محمدی تهیه‎کننده این برنامه است و زینب موسوی اجرای برنامه را به عهده دارد. این برنامه شنبه‌ها ساعت 21:15 به وقت تهران از شبکه جهانی جام‎جم پخش و روز بعد در ساعت‎های 5:30 و 13:30 بازپخش می‌شود.

امتیاز شما