امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

صدای محرم در رادیو ورزش

مشاهده ۳۵۸
۱۳۹۸/۰۶/۰۹- ۱۳:۲۷

هم‎زمان با فرا رسیدن ایام محرم و عزای سرور و سالار شهیدان، شبکه‌ رادیویی ورزش ویژه برنامه‌هایی را متناسب با این ایام روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های «با کاروان تا آسمان»، «مویه‌های غریبانه »، «عصر عاشقی»، «گلچین»، «هوادار»، «کوچه بی نام»، «عاشورا سراپرده راز»، «شور حسینی»، «حماسه حسینی»، «حماسه‌های عاشورا» »، «ساقی عطشان»، «اعجاز عاشقی»، «اسوه‌های جاوید»، «سروقامتان»، «اخلاق در ورزش» و پخش مداحی‌های مختلف از جمله برنامه‌های شبکه ورزش صداست که از طریق موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

برنامه «عصر عاشقی» به روحیه پهلوانی و پهلوان‌پروری در ورزش و همین‌طور استفاده از مداحی‌ها به‌خصوص با صدای اهالی ورزش و مداحان اهل بیت در حوزه ورزش اختصاص دارد. برنامه «عاشورا سراپرده راز»  به روایت روز عاشورا در قالب مقتل خوانی و شبیه خوانی می‌پردازد.

در برنامه «شور حسینی» امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از دو رکن قیام حضرت امام حسین (ع) و ویژگی‌های آمر و ناهی، شرایط مشاوره و مصداق های مشاوره‌های ائمه اطهار (ع) بررسی می‌شود.

برنامه «حماسه‌های عاشورا» با هدف الگوسازی از حماسه سازان عرصه عاشورا مانند بریر، حبیب، زهیر، حر، حضرت علی اصغر (ع) و حضرت علی اکبر(ع)، حضرت امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) در قالب نمایش تهیه و پخش می‌شود.

همچنین برنامه «اسوه‌های جاوید» به معرفی ایثارگران و ارائه الگوی رفتاری برای نسل جوان در حوزه ورزش اختصاص دارد.

گقتنی است برنامه «اخلاق در ورزش» در ایام محرم و عزای سرور و سالار شهیدان، به الگوسازی از آرمان‌های الهی قیام عاشورا با برجسته سازی خصائلی چون رشادت، ایثار، فداکاری و تلاش می‌پردازد.

امتیاز شما