امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های شبکه رادیویی پیام و آوا در ماه محرم

مشاهده ۳۸۹
۱۳۹۸/۰۶/۱۰- ۱۰:۲۵

با فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) شبکه رادیویی پیام و آوا محرمی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی پیام و آوا با آغاز ماه محرم در بخش‌های شش‌گانه پخش، با تولید برنامه‌های کوتاه و آیتم‌های مختلف در قالب متن، تصنیف‌های محرمی، آوازهای آئینی و اخلاقی همراه مخاطبان به عزاداری می‌پردازد.

برنامه «روزشمار محرم» به تهیه کنندگی سحر جولایی و گویندگی علیرضا تابان به وقایع محرم از منظر تاریخی و اتفاقات رخ داده، می‌پردازد.

برنامه «پیام کربلا» حاوی مطالب و سخنان بزرگان دین، اندیشمندان، بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری با موضوع قیام اباعبدالله الحسین (ع) و پیام کربلا است که با حضور کارشناسان مذهبی از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر، به تهیه کنندگی مهدی صفری از رادیو پیام پخش می‌شود.

همچنین برنامه «داستانک‌هایی» حاوی پیام های اجتماعی از قیام امام حسین (ع) است که به تهیه کنندگی سحر جولایی و گویندگی محسن دین محمد و گلچهره زند، با آغاز ماه محرم از رادیو پیام پخش می‌شود.

ویژه برنامه «پیام عاشورا» نیز با حضور کارشناسان مذهبی و ادبی، از قیام امام حسین (ع) و یارانش روایت می‌کند. این برنامه به‌صورت زنده به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای مهدی رستمی و محمد نصرآبادی، در شب تاسوعا و عاشورا از ساعت 22 تا 2 بامداد، عزادران حسینی را همراهی می‌کند.

شبکه رادیویی آوا در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با پخش مداحی، تصنیف‌های محرمی، روضه آوازهای آئینی و اخلاقی در وصف امام حسین(ع) همراه مخاطبان خود در سراسر جهان می‌شود.

گفتنی است در ایام محرم نیز شنوندگان رادیو پیام و آوا می‌توانند از برگزاری مراسم و مجالس عزاداری امام حسین (ع) عکس گرفته و از طریق درگاههای ارتباطی شبکه پیام و آوا ارسال کنند تا با نام و عکس خودشان در رادیو نمای پیام و آوا مشاهده کنند.

مخاطبان رادیو پیام و آوا در فضای مجازی و رادیونما می‌توانند با مراجعه به کانال‌های پیام‌رسان سروش و پایگاه اطلاع رسانی شبکه از تولیدات فوق بهرمند شوند یا از طریق گیرنده‌های دیجتال ست آپ باکس (رادیو تصویری نما)، اپلیکیشن موبایل و یا با مراجعه به نشانی اینترنتی www.radioava.irو www.radiopayam.ir دریافت و در کانال پیام رسان سروش به نشانی sapp.ir/radiopayam (@radiopayam)-( @ radioava) ، p.ir/radioava با این شبکه همراه شوند.

 

امتیاز شما