امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
«راهش اینه» بررسی می‌کند؛
«راهش اینه» بررسی می‌کند؛

چرا مهارت‎ها به اشتغال‎زایی منجر نمی‌شود

مشاهده ۲۰۷
۱۳۹۸/۰۶/۱۰- ۱۱:۴۴
تعداد بازدید:207

برنامه «راهش اینه» یکشنبه 10 شهریور، در ادامه موضوع اشتغال‎زایی، به نقش مهارت در ایجاد کسب و کار می‌پردازد و علل شکست افراد ماهر را در اشتغال و کسب درآمد بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، بسیاری از افراد دارای مهارت‎های گوناگون، بیکارند، درآمدی ندارند و در راه‎اندازی کسب‎وکار و به‎دست آوردن شغل مناسب، ناموفق هستند، بر همین اساس یکشنبه 10 شهریور، برنامه «راهش اینه» میزبان دکتر طاهرپور، مدیرکل دفتر بهسازی نظارت و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی‎وحرفه‎ای می‎شود تا با او درباره موضوع اشتغال زایی، بررسی نقش مهارت در ایجاد کسب و کار صحبت و دلایل شکست افراد ماهر را در اشتغال و کسب درآمد بررسی می‌کند.

امروزه با وجود سهولت دسترسی به افراد و امکان برقراری ارتباط با دنیای اطراف، شبکه‎سازی و ایجاد شبکه‌های ارتباطی، نقش بسیار مهمی در ایجاد زنجیره  کسب‎وکار دارد به طوری‎که حتی رقبا در یک حرفه یا صنعت می‎توانند با یکدیگر در برخی امور مشارکت کنند و از هم افزایی ایجاد شده سود ببرند. دوشنبه 11 شهریور برنامه «راهش اینه» بار دیگر میزبان دکتر مسلم‎خانی می‎شود تا درباره خوشه‎سازی در کسب‎وکارهای کوچک توضیحاتی ارائه دهد.

همچنین احدی مشاور و مربی کسب‎وکارهای خانگی روز دوشنبه 11 شهریور، در روابط عمومی‌شبکه حضور می‎یابد و پاسخگوی سوالات بینندگان درباره کسب‎وکارهای خانگی می‎شود.

برنامه «راهش اینه»، برنامه‎ای مردم محور  در حوزه کسب‎وکار است که به تهیه‎کنندگی پرتو رضایان روزهای شنبه تا دوشنبه، ساعت 17 از شبکه هفت سیما روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما