امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما:
عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما:

بوی باران آموزنده و هشدار دهنده بود

مشاهده ۶۱۰
۱۳۹۸/۰۶/۱۰- ۱۷:۰۵
تعداد بازدید:610

سید احسان قاضی زاده‌هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نکات آموزنده و هشدار دهنده سریال بوی باران درباره اعتیاد ، پولشویی و آسیب های اجتماعی را قابل تقدیر دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید احسان قاضی زاده‌هاشمی‌گفت: سریال «بوی باران» از آن جهت که به ابعاد مختلف آسیب های اجتماعی و قاچاق سازمان یافته مواد مخدر پرداخته بود، بسیار خوب توانست آسیب های این حوزه‌ها را به تصویر بکشد و محل بحث محافل فرهنگی شود. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه پرداختن به این موضوعات از قاب رسانه ملی جسارت و شجاعت رسانه ای می خواهد از آگاهی بخشی و هشدار های «بوی باران» درباره آسیب های اجتماعی تشکر کرد.
قاضی زاده‌هاشمی افزود: بررسی و پرداخت به معضلات اجتماعی اعم از اعتیاد، قاچاق و تبادل مواد مخدر، پولشویی و انعکاس عدم کنترل بر رفتار های فردی و اجتماعی ، نهادها ، دستگاههای مسول ، نخبگان فرهنگی و دانشگاهی را به تحرک و چاره اندیشی وادار می‌کند و این مجموعه به خوبی از پس آن برآمد و استقبال زیاد مردم نشان دهنده توفیق این سریال بوده است.
قاضی زاده‌هاشمی در پایان گفت: امیدواریم چنین سریالهایی با موضوعات مشابه، و با کیفیت و استانداردهای بیشتر از صداوسیما شاهد باشیم و رسانه ملی در این زمینه نقش فعال و پیش رونده داشته باشد .

امتیاز شما