امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
حضور خبرنگاران در پشت صحنه سریال فلورا سام:
حضور خبرنگاران در پشت صحنه سریال فلورا سام:

«مرضیه» با حال و هوای محرمی‌ به زودی از شبکه دو سیما

مشاهده ۹۲۹
۱۳۹۸/۰۶/۱۲- ۱۳:۵۷
تعداد بازدید:929

همزمان با ضبط سکانس هایی از سریال «مرضیه» که قرار است از 23 شهریور از شبکه دو سیما روی آنتن برود، جمعی از خبرنگاران در لوکیشن این سریال حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صبح امروز سریال «مرضیه» در لوکیشن بیمارستان تصویربرداری شد و خبرنگاران در پشت صحنه این سریال حاضر شدند. در این لوکیشن حدود هفت سکانس تصویربرداری شد که داریوش ارجمند، ماه چهره خلیلی، امیر حسین صدیق و حسن زارعی در آن بازی داشتند.

«مرضیه» جدیدترین ساخته فلورا سام با حال و هوای ایام محرم است که تصویربرداری آن از 28 تیر در روستایی اطراف ورامین کلید خورد. تاکنون 75 درصد کار تصویربرداری شده است و برای پخش در ایام ماه محرم، مراحل فنی نیز همزمان با تولید انجام خواهد شد. این سریال در 15 قسمت از 23 شهریور ماه هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. نگارش فیلمنامه و کارگردانی آن بر عهده فلورا سام است. مجید اوجی نیز تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد.

«مرضیه» یک ملودرام خانوادگی پیرامون مساله مهم انتخاب است. در خلاصه داستان این سریال آمده: مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می‌شود و انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند... توجه به موضوع مفاسد اقتصادی نیز بخش های دیگری از داستان را تحت شعاع قرار می دهد.  

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، مجید مظفری، آتیلا پسیانی، پژمان بازغی، ماه‌چهره خلیلی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر و مختار سائقی بازیگران اصلی این مجموعه هستند. 

 

امتیاز شما