امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا‌وسیمای مرکز گیلان در سوگ شهادت امام حسین(ع)

مشاهده ۴۵۷
۱۳۹۸/۰۶/۱۶- ۰۹:۴۵

صدا‌وسیمای مرکز گیلان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ویژه برنامه‌های «در امتداد عشق» و «زندگی حسینی» را تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «در امتداد عشق» در دهه اول محرم هر روز از ساعت 17 به مدت 30 دقیقه، به موضوع زیبایی‌شناسی هنر عاشورایی می‌پردازد و امتداد عشق مردم کشورمان به امام حسین (ع) را در هنرهای مختلف بررسی می‌کند. گزارش، نمایش، ترانه، کارشناسی و شعر خوانی از بخش‌های برنامه است.

ویژه برنامه «در امتداد عشق» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی آذری، گزارشگری محمدنبی نوروزی و عرفان شهبازی و بازیگری مهدی مخبری، مهدی مددکار، طاهره اسماعیلی و صدف پیشه احسان از رادیو گیلان پخش می‌شود.

شبکه باران نیز در دهه اول محرم با ویژه برنامه «زندگی حسینی» به تهیه کنندگی وحید هادی زاده و کارگردانی صادق حسین پور در سوگ سید و سالار شهیدان (ع) می‌نشیند. این ویژه برنامه با هدف آشنایی مخاطبان با سبک زندگی حسینی و فرهنگ عاشورایی و توحیدی روی آنتن می‌رود. این برنامه با آیتم‌های مداحی، شعرخوانی شاعران مذهبی، روایت عاشقی ، گزارش معرفی یک هیئت و حضور کارشناس مذهبی، از ساعت 22 به مدت 50 دقیقه از سیمای مرکز گیلان پخش می‌شود.

 

 

تصاویر

امتیاز شما