امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

همراه با پرس تی وی در جست و جوی حقیقت 11 سپتامبر

مشاهده ۲۳۹
۱۳۹۸/۰۶/۲۳- ۱۳:۱۰

شبکه پرس تی وی 23 شهریور در برنامه «ما مردم» به واکاوی حقیقت 11 سپتامبر و لغو دیدار دونالد ترامپ با نمایندگان طالبان در خاک آمریکا می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «ما مردم» 23 شهریور، درباره اقدام ترامپ درخصوص دعوت از نمایندگان طالبان و ملاقات با آنها در کمپ دیوید برای پایان دادن به درگیری‌های میان نیروهای آمریکا و این گروه در افغانستان و لغو این دیدار توسط دونالد ترامپ گفت‌وگو می‌شود.

این موضوع با حضور مارک دانکوف، تحلیلگر سیاسی و نامزد سابق انتخابات مجلس سنای آمریکا واکاوی می‌شود و در این خصوص با نگاهی به نقش عربستان سعودی در حملات 11 سپتامبر و دلایل عدم پیگیری نقش سعودی‌ها در پرونده‌های مرتبط با این حادثه، درگیری‌های قضایی در آمریکا بر سر مقصران و عاملان این حادثه بررسی می‌شود.

همچنین در بخش دیگر برنامه «ما مردم»، موضوع لغو مذاکرات آمریکا با طالبان با حضور برایان ترل، فعال صلح و کارشناس مسائل افغانستان بررسی می‌شود.

برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، ساعت 21 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 8 و 19 و سه شنبه ساعت 4 روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما