امروز سه شنبه  ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

رئیس رسانه ملی: روایت زندگی و رفتار شهدا مایه برکت و بقای رسانه ملی است/ قدردانی خانواده شهید حججی از رسانه ملی برای اهمیت دادن به موضوع شهید و شهادت

مشاهده ۶۴۴
۱۳۹۸/۰۶/۲۴- ۱۷:۴۰

خانواده شهید محسن حججی با حضور در سازمان صداوسیما تقدیرنامه سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) را به پاس زحمات رسانه ملی برای حمایت و پوشش مراسم مجاهدین در غربت و شهدای مدافع حرم تقدیم دکتر علی عسگری رئیس رسانه ملی کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسگری، رئیس رسانه ملی در دیدار با خانواده شهید محسن حججی که در آستانه ساگرد شهید محسن حججی برگزار می‌شد گفت: روایت رفتار و کردار شهدا از رسانه ملی اثرگذاری اجتماعی فوق العاده‌ای دارد.

دکتر علی عسگری همزمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، لطف الهی به این مرز و بوم بود، گفت: انقلاب، زمانی در کشور ما رخ داد که اسلام به یک رویش جدید نیاز داشت که به لطف امام خمینی (ره) این مهم محقق شد.

رئیس رسانه ملی، تمام شهدای انقلاب را بارقه‌ها و شراره‌های الهی دانست و گفت: راه شهدا امیدبخش است و روایت و زنده نگهداشتن یاد آن‌ها اراده خداست. دکتر علی عسکری با بیان اینکه روایت رفتار، کردار و عملکرد شهدا اثرگذاری مثبتی در زندگی اجتماعی مردم دارد، گفت: ما افتخار می‌کنیم که از آنتن رسانه ملی نام شهدا مطرح می‌شود و این برای ما مایه برکت، بقا و حیات است و  ما در رسانه ملی خادم شهدا هستیم.

رئیس رسانه ملی با اشاره به نقش والای شهید حججی گفت: همه شهدا در مقام و مرتبه خاص هستند اما شهید حججی خاص‌الخاص بود و گویی با عنایت خداوند از کودکی برای چنین روزی تربیت شده بود.

رئیس سازمان صداوسیما با بیان اینکه پیش از این آنقدر شهدای مدافع حرم غریب و مظلوم بودند که حتی نمی‌توانستیم برای آن‌ها مراسم تشییع و سوگواری برگزار کنیم، گفت: امروز با این باور که هر یک از شهدا می‌توانند موجب هدایت جامعه‌ای شوند از تمام توانمان برای روایت زندگی و آثار شهدا در رسانه ملی سخن می‌گوییم، با اینکه می‌دانیم هرچه کنیم نمی‌توانیم حق شهدا را بجا بیاوریم.

پدر شهید محسن حججی نیز در این دیدار با قدردانی از خانواده بزرگ رسانه ملی برای اهمیت دادن به موضوع شهید و شهادت و پوشش برنامه‌های پربار در حوزه زندگی و عملکرد شهدا گفت: شهدای ما کار حسینی کردند و توقع ما از رسانه ملی این است که کار زینبی کند و راه و روش شهدا را آن‌طور که شایسته است، در سطح ملّی و فراملی معرفی کند.

در این دیدار که اعضای ستاد مجاهدین در غربت هم حضور داشتند، تقدیرنامه سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به پاس زحمات رسانه ملی برای حمایت و پوشش مراسم سال گذشته ستاد مجاهدین در غربت که در دامغان برگزار شده بود، به رئیس رسانه ملی تقدیم شد.

 

 

ویدئوها

امتیاز شما