امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تدارک صدا و سیمای لرستان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

مشاهده ۳۴۰
۱۳۹۸/۰۶/۲۵- ۱۳:۵۸

صدا‌وسیمای مرکز لرستان ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت هفته دفاع مقدس تدارک دیده که تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «هوز عاشق» 31 شهریور از ساعت 9 به مدت یک ساعت به طور زنده از رادیو لرستان پخش می‌شود.

روز شماردفاع مقدس، سی سالگی دفاع مقدس، معرفی فرماندهان و سرداران دفاع مقدس، مصاحبه با خانواده‌های مفقودالاثر، خاطره پلاک 8 و مصاحبه با هنرمندان دفاع مقدس و بررسی نقش رسانه در دفاع مقدس از بخش های برنامه است.

برنامه «قدمگاه خورشید» رادیو لرستان نیز به صورت ویژه به هفته دفاع مقدس، رزمندگان و خانواده شهدا می‌پردازد. همچنین برنامه‌های «سلام لرسو»، «کیچه باغ جوونی»، «ایواره تو و خیر» و «ماهور» با موضوع دفاع مقدس پخش می‌شوند.

سیمای مرکز لرستان نیز با پخش ویژه برنامه زنده «کربلای جبهه‌ها» به تهیه کنندگی محمدرضا پولادوند، هر شب ساعت 22 به استقبال هفته دفاع مقدس می رود.

برنامه‌های «تا همیشه زندگی» در 2 قسمت 50 دقیقه ای و «میعادگاه» و «محراب عشق» نیز به صورت ویژه به موضوع دفاع مقدس اختصاص دارد.

تهیه مستندهایی از ایثارگران دفاع مقدس استان لرستان، بررسی تحلیلی نقش رزمندگان لرستانی در دفاع مقدس، تهیه گزارش‌های مستند از زندگی خانواده‌های شهدا و  ایثارگران، پخش نغمه‌ها و سرودهای محلی دفاع مقدس و... از قسمت‌های مختلف این برنامه‌هاست.

پخش سیمای مرکز لرستان نیز در هفته دفاع مقدس امسال، 8 فیلم سینمایی 90 دقیقه‌ای ویژه دفاع مقدس، سریال هفت قسمتی «پرواز در ارتفاع صفر»، 20 کلیپ 5 دقیقه‌ای و تدوین و پخش راش‌های دفاع مقدس، نماهنگ‌های آرشیوی و ضبط و پخش رژه نیروهای مسلح را تدارک دیده است.

پوشش مراسم ها و رویدادهای این هفته، پخش گزارش‌های ویژه از رژه نیروهای نظامی استان، مصاحبه با رزمندگان و فرماندهان و جانبازان شیمیایی 8  سال دفاع مقدس ،گزارش ویژه از باغ موزه دفاع مقدس و گزارش های ویژه خبری نیز از فعالیت‌های واحد خبر صداوسیمای مرکز لرستان در هفته دفاع مقدس است.

 

تصاویر

امتیاز شما