امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

همراه با رادیو و تلویزیون دنا در هفته دفاع مقدس

مشاهده ۳۰۳
۱۳۹۸/۰۶/۲۵- ۲۳:۰۳

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه‎وبویراحمد پاسداشت ارزش‎ها و حفظ میراث گرانبهای ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را ضروری دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه‎وبویراحمد در دیدار با جمعی از معاونان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجربیات دفاع مقدس به عنوان یک سرمایه و گنجینه باید بازخوانی و در عرصه‌های مختلف از آن بهره‎برداری شود، چرا که ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در راه حفظ کیان ایران اسلامی‌، با تبعیت از ولی فقیه و با روحیه جهادی و انقلابی در برابر تجاوز و زیاده‎خواهی دشمنان، ایستادگی کردند و روحیه از خودگذشتگی را به دنیا نشان دادند.
وی انعکاس و آشنایی نسل جوان جامعه با ارزش‎های نظام را ضروری دانست و گفت: سیمای شبکه استانی دنا با  تدارک ویژه به استقبال برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‎رود.

تولید ویژه برنامه مستقر در تیپ 48 فتح به مدت 8 شب، انعکاس رژه نیروهای مسلح، تولید و پخش میزگرد، تولید و پخش مستند از مرزداران تیپ 48 فتح با حضور فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس و تولید و پخش انیمیشن و پخش فیلم‎های سینمایی و تلویزیونی از مهم‎ترین اولویت‎های سیمای شبکه استانی دنا در هفته دفاع مقدس است.
امیر رئوف به اقدامات رادیو دنا در هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: برنامه‎های «حماسه ماندگار»، شونشینی، افلاکیان خاک و همچنین تولید برنامه و استقرار واحد سیار رادیو در محل بازسازی عملیات طریق القدس در پارک ساحلی یاسوج از جمله مهم‎ترین برنامه‌های رادیو دنا در هفته دفاع مقدس به شمار می‎روند.
معاون هماهنگ‎کننده سپاه فتح کهگیلویه‎وبویراحمد نیز عملکرد شبکه استانی دنا را در گرامیداشت ارزش‎های نظام شایسته قدردانی دانست و گفت: شبکه استانی دنا در مناسبت‎های مختلف به خوبی توانست به رسالت عظیم فرهنگ‎سازی و آگاهی‎بخشی به جامعه گام بردارد.


تصاویر

امتیاز شما