امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«راهش اینه» از قاب شیشه‎ای بیرون می‎آید

مشاهده ۲۰۹
۱۳۹۸/۰۶/۲۷- ۰۹:۱۲

اولین کارگاه آموزشی برنامه «راهش اینه» با عنوان عکاسی تبلیغاتی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، به‎منظور کمک به کسب و کارهای خرد و خانگی و آموزش مهارت‎های کسب  و کار به مردم، برنامه «راهش اینه» اقدام به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‎های آموزشی رایگان می‌کند.

برای راه اندازی کسب و کار نیازمند فراگیری مهارت‎های گوناگونی هستیم. فراگیری یک مهارت سخت مانند خیاطی، جوشکاری، آشپزی، منبت کاری و مانند آن‎ها می‌‎تواند زمینه‎ساز کسب درآمد باشد اما بازاریابی، تبلیغات و فروش، شناخت مشتری و بازار از جمله دانش و مهارت‎هایی است که بدون آن‎ها فروش و درآمدزایی اتفاق نمی‎افتد.

هرچند برنامه «راهش اینه» از فصل قبل به آموزش نکات لازم در راه اندازی کسب و کارها پرداخته است، اما در فصل جدید با  پرداختن به کسب و کارهای خرد و خانگی گامی‌ پیش‎تر گذاشته و خارج از قاب شیشه‎ای تلویزیون، رو در رو به مردم آموزش می‌دهد.

بسیاری از کسب و کارهای خانگی در عرضه محصولات خود دچار مشکل هستند و عکاسی تبلیغاتی اولین مرحله برای عرضه محصولات آن‎ها به شمار می‎رود. چراکه برای نمایش هر محصولی، نور و زمینه و رنگ و زاویه خاصی لازم است تا ویژگی‌های محصول به خوبی به نمایش درآید و نظر مشتری را جلب کند.

اولین کارگاه آموزشی رایگان برنامه «راهش اینه» در حوزه عکاسی تبلیغاتی، روز جمعه 29 شهریور، با همکاری گروه توسکا (پشتیبانی مشاغل خانگی) و دانشگاه علمی‌کاربردی خانه کارگر برگزار می‌شود. ظرفیت این کارگاه 30 نفر است که به سرعت و با اقبال بی‎نظیر علاقه‎مندان، تکمیل شد.

برنامه «راهش اینه» ، برنامه‎ای است برای کمک به کسب و کارها و متعلق به همه مردم است. این برنامه به تهیه‎کنندگی پرتو رضایان و اجرای فریبا باقری و سعیده آغویی، روزهای زوج ساعت 19 از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

 

 

امتیاز شما