امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
پرس تی وی تحلیل می کند:
پرس تی وی تحلیل می کند:

آمریکا به دوران رکود اقتصادی برمی گردد

مشاهده ۲۶۷
۱۳۹۸/۰۶/۲۷- ۱۲:۵۶
تعداد بازدید:267

برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی به بحث و گفت‎وگو درخصوص نزدیک شدن اقتصاد آمریکا به دوران رکود می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه ضمن بررسی وضعیت اقتصادی آمریکا در زمان ریاست جمهوری ترامپ، اظهارات وی علیه بانک مرکزی آمریکا در انتقاد از بالا بردن نرخ بهره توسط این نهاد نیز به بحث و بررسی گذاشته می‎شود.

در ادامه این برنامه، افزایش 40 درصدی بیکاری در ماه‌های اخیر در آمریکا به علت ورشکستگی شرکت‎ها و کارخانه‌ها به نقد و تبادل نظر گذاشته می‏‎شود و وضعیت اقتصادی آمریکا در دهه آینده و پیامدهای سیاست اقتصادی ترامپ بر بی‎ثباتی اقتصادی آمریکا نیز واکاوی می‌شود. نگاهی به وضعیت تولید در آمریکا در سال های اخیر، بررسی جنگ تجاری آمریکا با چین و تاثیر آن بر اقتصاد آمریکا و واکاوی علل افزایش میزان ورشکستگی در آمریکا از دیگر موارد بررسی در این برنامه است.

برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه‎کنندگی کاوه تقوایی ساعت 1 بامداد جمعه 29 شهریور از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 1:05 بامداد، یکشنبه ساعت 9 و 20 و دوشنبه ساعت 12 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما