امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

هم کاور کت و شلوار هم پنیر سنتی!

مشاهده ۳۳۲
۱۳۹۸/۰۶/۲۷- ۱۴:۴۷

برنامه «حرف حساب» امروز میزبان عفت بداغ آبادی، کارآفرین سبزواری، می‌شود که در زمینه تولید لوازم بهداشتی یکبار مصرف فعالیت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، عفت بداغ آبادی با حضور در برنامه امروز چهارشنبه 27 شهریور و معرفی محصولات یکبار مصرف تولیدی‎اش که کاور کت و شلوار، پیشبند، حوله و کاور لباس مهدکودک از جمله آن‎هاست در جشنواره کارآفرینی این برنامه نیز شرکت کرده است.

هادی شفیع پور، تولیدکننده ماشین‎آلات صنعتی و احمد محمودی‎نیا کارآفرین در زمینه تولید پنیر سنتی، دو میهمان دیگر برنامه امروز «حرف حساب» هستند.

علاقه‎مندان به آشنایی بیشتر با این افراد و کسب و کارشان ساعت 16 امروز بیننده برنامه «حرف حساب» از شبکه یک می‎شوند.

گفتنی است این کارآفرینان علاوه بر معرفی و میزان سوددهی کسب و کار خود خواستار دریافت وام صندوق کارآفرینی امید هستند. در جشنواره کارآفرینی هربار دو یا سه کارآفرین و صاحب ایده با حضور در برنامه «حرف حساب» ایده اقتصادی خود را مطرح می‌کنند و هر ماه صندوق کارآفرینی امید به 8 نفر از صاحبان بهترین ایده، وام 2 تا 6 میلیاردی پرداخت می‌کند.

جشنواره کارآفرینی به‎صورت زنده و در برنامه «حرف حساب» برگزار می‌شود و تا پایان تابستان 98 ادامه دارد. برنامه «حرف حساب» کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما است که به تهیه‎کنندگی علی ملکی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 و به‎صورت زنده پخش می‌شود.

امتیاز شما