امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مرکز آذربایجان غربی

مشاهده ۳۵۷
۱۳۹۸/۰۶/۲۸- ۱۰:۲۱

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به هشت سال رشادت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه سیمای مرکز آذربایجان غربی با عنوان  «اولدوز» به تهیه کنندگی اتابک حبیبی هر روز درهفته دفاع مقدس از ساعت 21 به مدت 5۰ دقیقه با بخش های مختلف با دعوت از رزمندگان، ایثارگران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و بیان خاطرات، مخاطبان به ویژه نسل جوان را با حال و هوای روزهای جبهه و جنگ و همچنین تعمیق و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت و از خودگذشتگی، نقش هشت سال دفاع مقدس در تربیت نسل انقلاب، افزایش سطح بصیرت عمومی و دشمن ‏شناسی و تبیین آثار و عواقب ترس و ذلت پذیری در برابر دشمن و تبیین اقتدار با صلابت نیروهای مسلح آشنا می‌کند.

برنامه «ائویمیز» نیز به صورت ویژه به تهیه کنندگی فرزین صالحی از 31 شهریور با دعوت از خانواده رزمندگان به این موضوع می‌پردازد.

پخش زنده مراسم رژه نیروهای مسلح، پخش فیلم های سینمایی مرتبط با دفاع مقدس، پخش نماهنگ و پرداخت به موضوع در سایر برنامه‌های زنده، پخش مستندهای تولیدی مرکز، مستند غواصان و میان برنامه‌ها از دیگر فعالیت های حوزه سیما در این هفته خواهد بود.

شبکه رادیویی چی چست نیز با برنامه زنده  «دفاع گونلری» هر روز از ساعت 17 به مدت 6۰ دقیقه به تهیه کنندگی‌هادی قدرپوران میهمان مخاطبان خود خواهد بود  . همبستگی ملی، نقش و جایگاه رهبری در دفاع مقدس، خودباوری، اقتدار نیروهای مسلح، مصاحبه با رزمندگان و ایثارگران و نقش مردم در دوران جنگ از بخش های این برنامه خواهد بود.

در سایر برنامه‌های رادیو همچون «سلام یاشایش»، «جوانه‌های چی چست»، «سئوگی سارایی»، «ائل سوزی»، «قاصدک» و «بیر آخشام بیرسلام» نیز به موضوع دفاع مقدس پرداخت می‌شود.

مستندهای «بهزاد»، «مسیحا»، «دفاع»، «سئودالی»، «یاد ایام» و نمایش «سی سردار» نیز از رادیو پخش خواهد شد.

پوشش خبری مراسم ها، پوشش خبری رژه یگانهای مسلح در استان، پخش گزارشهای ویژه و گفتگوی ویژه خبری، تولید خبر از آئین‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پخش در بخش های مختلف خبری صداوسیما نیز از جمله برنامه‌های معاونت خبر مرکز آذربایجان غربی در هفته دفاع مقدس می‌باشد.

معاونت فضای مجازی نیز با تهیه موشن گرافی، باز نشر تصاویر حضور رزمندگان در جبهه، انتشار فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، انتشار کلیپ های مناسبتی، انتشار تصاویر جبهه و جنگ، بازنشر محتواهایی با موضوع دفاع مقدس، پوشش رژه نیروهای مسلح مستقر در استان، برگزاری مسابقه و انتشار اینفو گرافی عملکرد معاونت های مختلف در هفته دفاع مقدس اقدام خواهد نمود.

امتیاز شما