امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

دلارهای نفتی که آمریکا برای دشمنی با ایران می پردازد

مشاهده ۲۸۳
۱۳۹۸/۰۶/۲۸- ۱۲:۲۷

برنامه «انداز جهان» کانال اردوی شبکه جهانی سحر امروز به دشمنی آمریکا با ایران و دلارهای نفتی که علیه تهران هزینه می‌کند، اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «انداز جهان» کانال اردوی شبکه جهانی سحر به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا، دلارهای نفتی ریاض به واشنگتن و هزینه شدن آن علیه ایران می‌پردازد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در واکنش به حمله روز شنبه، ۱۴ سپتامبر به  تاسیسات نفتی عربستان که تولید نفت این کشور را دچار اختلال جدی کرده، بار دیگر اتهامات را متوجه دخالت ایران کرده و گفته است: «آمریکا در صورت تایید سوءظن‌ها در مورد اینکه چه کسی عامل حمله بوده، آماده اقدام نظامی است.» مقامات جمهوری اسلامی دست‌ داشتن در این حملات را رد کرده‌اند. این برنامه همچنین به اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پرداخته که اظهارات مایک پومپئو وزیر امور خارجه آمریکا را برنامه‌ریزی «برای اقداماتی در آینده» توصیف کرده است.

احمد عباس کارشناس حاضر در استودیو برنامه و عنایت الله اندرآبی کارشناس از لندن در این باره گفت و گو خواهند کرد. تهیه کننده این برنامه «اندازجهان» علیرضا مهدوی است و مهدی شرافت نیز اجرای برنامه را بر عهده دارد.

«انداز جهان» امشب بیست و هشتم شهریور ساعت 20:30 از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می‌شود.

امتیاز شما