امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

فریبا نادری: ستایش 3 پخته تر از دو فصل قبل است/ همه سختی‌های کار را با رضایت مردم فراموش کردم

مشاهده ۵۳۷
۱۳۹۸/۰۶/۳۰- ۱۳:۱۸

فریبا نادری بازیگر سریال ستایش ۳ گفت: به دلیل اینکه تازه فرزندم بدنیا آمده بود مشکلات زیادی داشتم، اما عشق به مردم باعث شد تا همراه این مجموعه شوم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فریبا نادری بازیگر نقش «پری سیما»، در سریال ستایش ۳  گفت: زمانیکه بازی در سریال ستایش ۳ به من پیشنهاد شد، ۲ماه بود که فرزندم بدنیا آمده بود و من سختیهای طبیعی هر مادر تازه فرزنددار شده ای را داشتم اما با وجود همه مشکلات پذیرفتم تا در کنار گروه سریال ستایش باشم.

نادری با اشاره به پخش قسمت هایی از سریال ستایش 3 گفت: خوشبختانه مردم استقبال خوبی از این مجموعه در اولین روزهای پخش داشتند و بازتاب های خوبی دریافت کردیم که همین موضوع سبب شد تا تمام سختی‌ها را فراموش کنم و از انتخابم راضی باشم.

بازیگر نقش پری سیما ادامه داد: همکاری با این گروه برایم بسیار لذت بخش و تجربه خوبی بود و هیچکدام از مشکلاتی که بعضا در برخی پروژه‌ها اتفاق می افتد به لطف کارگردان و تیم شایسته ایشان نداشتیم و اگر باز هم کاری با این گروه به من پیشنهاد شود خواهم پذیرفت.

نادری افزود: آقای سلطانی شرایط بسیار خوبی را برای من فراهم کردند تا فرزندم در لوکیشنها کنارم باشد و هردو آرامش داشته باشیم.

فریبا نادری در پایان گفت: سریال ستایش ۳، مجموعه ی خوبی است و من فکر می‌کنم از دو سریال قبلی پخته تر و بهتر هم از آب درآمده و امیدوارم رضایت حداکثری مردم را نیز به دنبال داشته باشد.

امتیاز شما