امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
از زاویه نگاه پرس تی وی:
از زاویه نگاه پرس تی وی:

صهیونیسم مسیحی و نقش آن در سیاست جهانی

مشاهده ۱۸۴
۱۳۹۸/۰۶/۳۰- ۱۳:۴۵
تعداد بازدید:184

برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی با مروری بر صهیونیسم مسیحی به بحث و بررسی درخصوص رد قابلیت میانجیگری آمریکا میان اسرائیل و اعراب به وسیله بازنمایی نفوذ بسیارِ مسیحیان هوادار اسرائیل در آمریکا می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «ما مردم» به تهیه‎کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن بررسی قدرت و نفوذ مسیحیان حامی اسرائیل در آمریکا و با نگاهی به تاریخچه حمایت غرب از اقدامات رژیم صهیونیستی که بیانگر حمایت گسترده مسیحیان از جنایات این رژیم است، نقش و دخالت‎های صهیونیسم مسیحی در سیاست‎ها و تصمیم‎گیری‌ها در جهان را واکاوی می‎کند.

این برنامه با اشاره به تعداد 20 میلیونی مسیحیان حامی صهیونیسم در آمریکا به بحث و گفت‎وگو در خصوص سازمان «اتحاد مسیحیان برای اسرائیل» در آمریکا با حدود 7 میلیون نفر عضو و حمایت‎های بی‎چون و چرای آن‎ها از جنایات رژیم صهیونیستی می‎پردازد.

در بخش دیگر این برنامه، ادعاهای آمریکا درخصوص اتخاذ رویکردی بی‎طرفانه در قبال مسئله فلسطین و رژیم صهیونیستی و سیاست‎های ضد فلسطینی سازمان اتحاد مسیحیان برای رژیم اسرائیل و چگونگی قدرت گرفتن این گروه در آمریکا به نقد و تبادل نظر گذاشته می‎شود.

«ما مردم» شنبه 30 شهریور، ساعت 21 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 8 و 19 و سه‎شنبه ساعت 4 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما