امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بوی ماه مهر در صدا و سیمای مرکز قزوین

مشاهده ۴۵۲
۱۳۹۸/۰۶/۳۰- ۱۶:۲۲

شبکه قزوین ویژه برنامه‌های متنوعی را با محوریت شروع سال تحصیلی جدید روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز قزوین، با برنامه «صبح و زندگی» به صورت ویژه برنامه، از اول مهر ماه ساعت 06:45 صبح به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید همراه مخاطبان خواهد بود.
این برنامه همچنین با برقراری ارتباط زنده از دبیرستان نمونه علامه جعفری علاوه بر انعکاس حال و هوای دانش آموزان در اولین روز سال تحصیلی، سخنرانی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین را هم از این مکان پخش می‌کند.
برنامه شبانگاهی شبکه قزوین با عنوان «شب های مینودری» هم در بخش های مختلف تا اول مهر به موضوع بازگشایی مدارس و لزوم توجه و آمادگی خانواده‌ها برای شروع سال تحصیلی فرزندان می‌پردازد.
رادیو قزوین نیز به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید برنامه‌های ویژه ای را در دستور کار دارد که از روز دوشنبه اول مهر همزمان با بازگشایی مدارس در برنامه‌های «مستقیم آینده»، «زندگی سلام»، «کلبه مهر»، «گلدونه‌ها»، «دیماج»، «تیک تاک» و «قزوین98» به این موضوع می‌پردازد.

در این برنامه‌ها به آماده سازی مدارس و همچنین خرید لوازم التحریر و ملزومات تحصیلی دانش آموزان، اشتیاق آن‌ها برای شروع اولین روز مدرسه و اطلاع رسانی برنامه‌های مربوط به بازگشایی مدارس اشاره می‌شود. رادیو قزوین در برنامه صبحگاهی «زندگی سلام» هم بخشی را با عنوان «زنگ مهر» به صورت اجرای خارج از استودیو در یکی از مدارس استان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید روی آنتن خواهد برد.
پوشش خبری و اطلاع رسانی برنامه‌های «زنگ نشاط»، «زنگ شکوفه‌ها »، اطلاع رسانی از وضعیت ترافیکی شهر قزوین در روز اول مهر، پوشش مداوم برنامه‌های مدارس از سراسر استان و همچنین دعوت از مدیرکل آموزش و پرورش و کارشناسان راهنمایی و رانندگی در استودیو خبر برای ارائه گزارش در این رابطه از جمله فعالیت های معاونت خبر مرکز قزوین است.  


امتیاز شما