امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پرورش میهمان اول مهرماه تلویزیون

مشاهده ۱۳۳
۱۳۹۸/۰۶/۳۱- ۱۱:۲۲

برنامه زنده صبحگاهی «طلوع» اول مهرماه هم‎زمان با شروع سال تحصیلی جدید به صورت ویژه از ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجله صبحگاهی «طلوع» با اجرای محمدرضا مقدسیان صبح روز دوشنبه (اول مهر) در اولین روز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها میزبان وزیر آموزش و پرورش و روسای دانشگاه‌ها می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش دکتر محسن حاجی تبار با حضور در این ویژه برنامه از دستاوردهای یک سال اخیر آموزش و پرورش و برنامه‌های تحصیلی سال جدید دانش آموزان می‌گوید. در بخش‎های بعدی برنامه رئیس دانشگاه تهران دکتر محمود نیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف دکتر محمود فتوحی فیروزآبادی، رئیس دانشگاه خواجه نصیر دکتر فرهاد یزدان‎دوست، رئیس دانشگاه امیر کبیر دکتر سید احمد معتمدی و رئیس دانشگاه علم‎وصنعت دکتر جبارعلی ذاکری با حضور در استودیو برنامه «طلوع» به دستاوردهای اخیر دانشگاه‌ها و برنامه‌های راهبردی و تحصیلی سال جدید تحصیلی می‌پردازند. «طلوع» تنها برنامه صبحگاهی شبکه‌های سیماست که ماهیت علمی آموزشی دارد و مخاطبانش جامعه علمی‌کشور است.
این برنامه یک جنگ علمی و فرهنگی است که در آن علاوه بر بررسی موضوعات مختلف پزشکی، روانشناسی، تازه‎ترین اخبار و دستاوردهای علمی‌کشور با رویکرد تقویت غرور و افتخار ملی، اطلاع‎رسانی می‌شود.
همچنین پرداختن به رخدادهای حوزه علم و فناوری و معرفی کسب‎وکارهای نوپا و حمایت از آن‎ها از رسالت‎های اصلی برنامه «طلوع»است. «طلوع» به تهیه‎کنندگی علی خسروی محصول گروه دانش شبکه چهار سیماست که از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 9 به صورت زنده پخش می‌شود و برای روز دوشنبه اول مهرکه قرار است در قالب ویژه برنامه‎ای سه ساعته روی آنتن رود از ساعت 8 صبح پخش آن آغاز می‌شود.

امتیاز شما