امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

همراه با شبکه های برون‎مرزی در هفته دفاع مقدس

مشاهده ۲۷۷
۱۳۹۸/۰۶/۳۱- ۱۵:۰۴

در هفته دفاع مقدس که یادآور حماسه‎سازی سلحشوران و جوانان این مرز و بوم است، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی معاونت برون‎مرزی، برنامه‌هایی را برای این ایام تهیه و تدارک دیده اند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در هفته دفاع مقدس که یادآور حماسه سازی سلحشوران و جوانان این مرز و بوم است، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی معاونت برون‎مرزی، برنامه‌هایی را برای این ایام تهیه و تدارک دیده اند.

شبکه جهانی سحر با چهار کانال آذری، کردی، اردو و بالکان ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت این ایام پیش بینی کرده‎اند. در کانال بالکان برنامه زنده ویژه «هفته دفاع مقدس» به تهیه‌کنندگی امیرهوشنگ دارایی پخش می‌شود. کانال آذری سحر فیلم سینمایی «مهاجر» را در جدول پخش قرار داده و برنامه «کمپاس» به طور کامل و بخش‌هایی از برنامه خانواده و کودک کانال آذری به صورت ویژه به هفته دفاع مقدس می‌پردازند. کانال اردو نیز پخش مستند «نبردهای تامکت» ، فیلم سینمایی «دلبری» و برنامه‌های زنده «چشم اندازجهان»، « زاویه نگاه»، «جام‎جم» (جهان نما) به طور ویژه و بخش‎هایی از برنامه «نسیم زندگی» و «زندگی سلام» را به این مناسبت در نظر گرفته است.

شبکه هیسپان تی وی با پخش فیلم سینمایی «شیار 143» و مستند «دفاع‌مقدس»، ایام هفته دفاع مقدس را گرامی می‎دارد. پخش مستند هشت قسمتی «LA SAGRADA DEFENSA » با موضوع دفاع مقدس، از روز ۳۱ شهریور از شبکه تلویزیونی هیسپان تی وی آغاز شده است. این مستند تلویزیونی مسائل جنگ تحمیلی را مرور می‌کند. مستند هشت قسمتی «دفاع مقدس» تا هفتم مهر در سه نوبت پخش 8:30، 15:30، 21:30 و 02:30 روی آنتن می‎رود. همچنین فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار نیز برای اولین بار به زبان اسپانیایی روی آنتن هیسپان تی وی می‎رود. «شیار 143» اثر ماندگار نرگس آبیار، 29 شهریور ساعت 19:30 به وقت تهران برای اولین بار به زبان اسپانیایی روی آنتن هیسپان تی وی رفت و امروز یکشنبه 31 شهریور ساعت 9:30 و 20:30 و دوشنبه یکم مهر، ساعت 13:30 بازپخش می‎شود.

امتیاز شما