امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
بازیگر سریال «مرضیه» در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:
بازیگر سریال «مرضیه» در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترجیح می‌دهم کار خوب بازی کنم تا پرکار باشم

مشاهده ۳۳۹
۱۳۹۸/۰۷/۰۲- ۰۸:۳۸
تعداد بازدید:339

ماه چهره خلیلی گفت:عملی شدن یا نشدن بازی درکار های مناسبتی را به خدا سپرده بودم که اگر بازی در یک اثر مناسبتی برای من صلاح است خودش این موقعیت را برایم رقم بزند.

بازیگر سریال‌های موفق تلویزیونی همچون «مختارنامه»، «کلاه پهلوی» و «در چشم باد» این روز‌ها در جدیدترین ساخته فلورا سام نقش آفرینی می‌کند.ماه چهره خلیلی با حضور در سریال مناسبتی «مرضیه» که از قاب شبکه دوم سیما پخش می‌شود بار دیگر مُهر تاییدی بر توانمندی و مهارت خود در عرصه بازیگری می‌زند و با نقش آفرینی در این سریال موفقیت دیگری را در کارنامه هنری خود به ثبت می‌رساند.

به بهانه نقش آفرینی ماه چهره خلیلی در «مرضیه» باشگاه خبرنگاران گفتگویی با او انجام داده است که درادامه می خوانید:

از دلایل حضور خود در سریال مناسبتی «مرضیه» برایمان بگویید.

با توجه به سریال‌های تاریخی که در تلویزیون بازی کرده ام، همیشه دوست داشتم کار مناسبتی هم انجام دهم، اما فرصت آن پیش نمی‌آمد. البته به جز سریال «مختارنامه» که عموما در ایام محرم پخش می‌شود و سریال «نردبان آسمان» هم که اتفاقی در ماه مبارک رمضان پخش شد؛ کار مناسبتی نداشته ام.

بازی در کار مناسبتی را به خدا سپرده بودم

از این رو دوستان همیشه از من سوال می‌کردند که چرا کار مناسبتی ویژه نوروز، رمضان و محرم ندارم؟ باید بگویم که عملی شدن یا نشدن این خواسته را به خدا سپرده بودم که اگر بازی در یک اثر مناسبتی برای من صلاح است خودش این موقعیت را برایم رقم بزند.به همین دلیل زمانی که سریال «مرضیه» به من پیشنهاد شد خیلی از اتفاقات دست به دست هم دادند تا آن را قبول کردم. اول به این خاطر پذیرفتم که این سریال مربوط به محرم و حضرت امام حسین (ع) است که حساب او جداست. دلیل دوم این بود که قبلا با خانم سام کار کرده بودم و زمانی که برای این نقش با من تماس گرفتند، فیلمنامه کامل آماده نشده بود و به صورت شفاهی برای من تعریف کردند اما من با اعتماد به قلم ایشان نقش مرضیه را قبول کردم.

درباره تجربه‌هایی که از ماه محرم دارید برایمان بگویید.

در ایام محرم مراسم‌های مختلفی را در نقاط مختلف جهان شاهد هستیم. همه ما ایرانیان و مسلمانان به واسطه اعتقاد قلبی به ماه محرم ارادت خاصی داریم. در این سال‌ها که در لندن زندگی کردم؛ این مراسم را برگزار می‌کنیم. برادرم در روز عاشورا نذر دارد و مادرم هم سفره نذری می‌اندازد. حالا امسال این فرصت برای من پیش آمد تا بتوانم از قاب تلویزیون کاری را با همین حال و هوا بازی کنم اقبالی بود که امسال نصیب من شد. به همین دلیل برای من خیلی جذاب است که خانواده‌ام مرا در یک سریال با حال و هوای محرم بینند.

امتیاز شما