امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش کشور در یاسوج:
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش کشور در یاسوج:

صداوسیما نقش اساسی در تبدیل آموزش‎وپرورش به گفتمان غالب دارد

مشاهده ۲۶۴
۱۳۹۸/۰۷/۰۳- ۰۹:۳۲
تعداد بازدید:264

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‎وپرورش، صداوسیما را مرکز بزرگ فرهنگ‎سازی دانست و به نقش اساسی رسانه ملی در تبدیل آموزش‎وپرورش به گفتمان غالب جامعه اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، رضوان حکیم‎زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‎وپرورش در دیدار با با مدیرکل مرکز کهگیلویه‎وبویراحمد گفت: تعامل، مشارکت و همکاری صداوسیمای مرکز کهگیلویه‎وبویراحمد، در برنامه‌های آموزش‎وپرورش، ظرفیتی ویژه و یک فرصت برای تحقق بخش مهمی از فعالیت‎های عرصه تعلیم و تربیت است. وی افزود: استمرار این تعامل با محور برنامه‌های سند جامع تحول بنیادین آموزش‎وپرورش نتایج بسیار خوبی را برای استان به همراه دارد.

مدیرکل صداوسیمای شبکه استانی دنا در این نشست گفت: با توجه به گستردگی مخاطبان آموزش‎وپرورش در استان، برنامه‌های متناسب در بخش‎های خبر، سیما و صدا با محور مسائل تعلیم و تربیت تهیه و پخش می‌شود.

رئوف با اعلام اینکه با وجود برخی مشکلات ناشی از توسعه نیافتگی استان و کمبودهای مختلف در برخی بخش‎های آموزش و پرورش، دست اندرکاران آموزش و پرورش استان شرایطی مساعد برای ادامه تحصیل فرزندان استان فراهم کردندگفت: صداوسیمای استان آمادگی ساخت برنامه در زمینه‌های علمی، آموزشی، تربیتی، ورزشی، سوادآوزی و پژوهشی دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه‎وبویراحمد نیز گفت: شبکه استانی دنا در برنامه‎سازی و پوشش برنامه‌های آموزش‎وپرورش با جدیت و همت همراه عرصه تعلیم و تربیت استان است. وی افزود: صداوسیما و آموزش‎وپرورش دارای وجوه مشترکی هستند که می‌توان از این ظرفیت بهره برد.

امتیاز شما