امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به حملات پهبادی به آرامکو در پرس تی وی

مشاهده ۱۷۱
۱۳۹۸/۰۷/۰۳- ۱۳:۱۹

برنامه این هفته «از قلم افتاده» (Under reported) در شبکه پرس تی وی، حملات پهپادی حوثی‌های یمن به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان را به عنوان بزرگ‎ترین تاسیسات نفتی جهان به بحث و بررسی می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی مهدی عرب با نگاهی به واکنش عربستان در قبال حملات هواپیماهای بدون سرنشین به تاسیسات نفتی آرامکو به واکاوی پیامدهای ناشی از این حملات بر تولیدات نفتی عربستان و تاثیر آن بر سرمایه‌گذاران خارجی و واکنش احتمالی بن سلمان در این رابطه می‌پردازد. در ادامه این برنامه ضمن بررسی خسارات احتمالی این حملات و تاثیر آن بر بازار جهانی نفت، ناتوانی عربستان برای مقابله با حملات پهبادی و امنیت پایین تاسیسات نفتی آرامکو و دیگر تاسیسات نفتی در عربستان، احتمال هدف قرار گرفتن دوباره این تاسیسات در آینده به نقد و تبادل نظر گذاشته می‎شود.

برنامه «از قلم افتاده» پنجشنبه 4 مهر، ساعت 16:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 3 و شنبه ساعت 00:20 و 8:20، یکشنبه ساعت 20:20، دوشنبه ساعت 14:20 و سه‎شنبه ساعت 17:20 به وقت تهران است.

امتیاز شما