امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

آیین رونمایی از کتاب صوتی دخترم ناهید

مشاهده ۵۴۱
۱۳۹۸/۰۷/۰۶- ۱۱:۰۶

زندگینامه شهیده شاخص استان کردستان در قالب کتاب صوتی با عنوان «دخترم ناهید» به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در ویژه برنامه «یادمان باشد» کتاب صوتی «دخترم ناهید» با موضوع زندگینامه شهیده ناهید فاتحی کرجو (سمیه کردستان) رونمایی شد؛ این اثر ارزشمند با همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‎های دفاع مقدس و با مشارکت تولیدات رادیویی بسیج صدای مرکز کردستان و هنرمندان واحد نمایش صدای مرکز کردستان و همچنین ممعاونت فرهنگی سپاه کشور و سپاه بیت‎المقدس کردستان تهیه و تولید شده است. این مراسم با حضور خانواده شهیده ناهید فاتحی کرجو، جعفر عبدالملکی مدیر کل  صداوسیمای مرکز کردستان، سردار رجبی فرمانده سپاه بیت‎المقدس کردستان و سردار محبی معاونت سپاه کشور و هنرمندان گرامی صداوسیما به صورت زنده از سیمای مرکز کردستان پخش شد.

ناهید فاتحی‌کرجو در چهارمین روز از تیرماه سال 1344 در شهر سنندج در میان خانواده‌ای مذهبی و اهل تسنن به دنیا آمد. پدرش محمد از پرسنل ژاندارمری بود و مادرش سیده زینب، زنی شیعه، زحمتکش و خانه‌دار بود که فرزندانش را با عشق به اهل‌بیت‌(ع) بزرگ می‌کرد.

شهیده ناهید فاتحی‌کرجو، هفتم آذرماه 1361، در روستای هشمیز سنندج به اسارت گروه‌های ضد انقلاب درآمد و پس از شکنجه به شهادت رسید.

تصاویر

امتیاز شما