امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

خاکریز روی امواج رادیو زنجان

مشاهده ۴۱۴
۱۳۹۸/۰۷/۰۹- ۰۸:۱۹

پخش مجموعه نمایشی فاخر 13 قسمتی رادیویی با عنوان «خاکریز»در مرکز زنجان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تولید نمایشی فاخر 13 قسمتی رادیویی با عنوان «خاکریز» در برنامه‌ای زنده با حضور مدیرکل صداوسیمای استان زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه انصارالمهدی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس و معاون هماهنگی سپاه انصارالمهدی استان زنجان آغاز شد. در این برنامه مدیر کل مرکز زنجان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: ما امروز این سربلندی افتخار و اقتدار را مدیون خون شهدا فداکاری‌های ایثارگران و جانبازان و آزادگان عزیز و همچنین صبر و شکیبایی خانواده‌های این عزیزان هستیم.

لطیفی به تعامل مثبت و خوب صداوسیما و نهادهای فرهنگی فعال در این زمینه از جمله سپاه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس و بنیاد شهید اشاره کرد و افزود: رسانه استانی قصد دارد با افزایش تعاملات فی مابین و تولید برنامه‌های مختلف بیش از پیش نقش گروه‌های مختلف مردم که در دفاع مقدس نقش آفرینی کرده‎اند را برجسته کند.

رئیس رسانه استانی زنجان با اشاره به آغاز تولید مجموعه نمایشی «خاکریز» گفت: این مجموعه نمایشی در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای و برگرفته از مجموعه کتاب‎های منتشر شده به‎همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تحت عناوین ۱۳ هزار گلوله (خاطرات رزمنده کریم محمد علیزاده)، جاده‌های بهشتی (خاطرات جهادگر دوران دفاع مقدس احمد پیری)، خاکریزهای آبی (خاطرات رزمنده ابراهیم اژدر رستمی)، روزهای ارغوانی (خاطرات شیرالله صمدی‎نیا) روزهای دور (خاطرات امدادگر دوران دفاع مقدس خانم شمسی بیات)، نگران نباش فرمانده (خاطرات رزمنده منصور افشاری راد) است که سعی شده با خلق آثار نمایشی از این کتاب‎ها، اثرگذاری بیشتری را در جامعه داشته باشد.

وی از برنامه‎ریزی رسانه استانی برای تولید آثار خلاقانه در بخش‎های مختلف در حوزه دفاع مقدس خبر داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه انصارالمهدی استان هم گفت: باوجود حجمه‎ها و فشارها که رسانه ملی و استانی با آن روبه‎روست صداوسیما نمره خوبی گرفته و عملکرد مناسبی داشته است و توانسته در مقابل این هجمه‌ها به خوبی ایستادگی کند.

حجت‎الاسلام بیگدلی عملکرد صداوسیما در حوزه دفاع مقدس را خوب و قابل ستایش دانست و گفت: صداوسیمای استان همواره توجه ویژه‎ای به مسائل دینی مذهبی اعتقادی به ویژه حوزه دفاع مقدس داشته است.

در این برنامه زنده همچنین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس و معاون هماهنگی سپاه انصارالمهدی استان نیز هر یک جداگانه از تلاش‎های صداوسیمای استان در حوزه دفاع مقدس قدردانی کردند.

در ادامه این برنامه با اجرای زنده قطعه نمایشی از این مجموعه، کار تولید این اثر فاخر رسماً آغاز شد.

امتیاز شما