امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تلویزیون؛ خط مقدم جاری کردن مفاهیم قرآن و اهل بیت (ع) در جامعه

مشاهده ۳۰۱
۱۳۹۸/۰۷/۰۹- ۱۵:۵۴

در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر تعامل بیش از پیش فی مابین تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در سازمان اوقاف و امور خیریه با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام خاموشی با اشاره به اینکه صدا و سیما به خصوص شبکه قرآن و معارف سیما باید در حوزه‌ها و قالب های مختلف قرآنی و معارفی برنامه سازی داشته باشد، گفت: ظرفیت عظیمی در قرآن وجود دارد که می‌شود از آنها برای ساخت فیلم و سریال، مستندات، انمیشین و داستان‌های قرآنی استفاده کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه نشر مفاهیم قرآن را مهم دانست و بر تعامل و همکاری بیش از پیش این سازمان با رسانه ملی تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، جاری کردن مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت (ع) در جامعه را از دغدغه‌های شبکه قرآن و معارف سیما خواند و گفت: خط مقدم تحقق این هدف، رسانه و تلویزیون است که امیدواریم با هم افزایی و هم گرایی بیشتر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط این امر محقق شود. تشکیل کارگروه مشترک قرآنی و معارفی دو سازمان، برنامه سازی در قالب های جذاب و متنوع از جمله تله فیلم، سریال و کارهای کوتاه نمایشی با محوریت مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت (ع) و همچنین امضای تفاهم نامه توسعه همکاری از دیگر مواردی بود که بر آن تاکید شد.

امتیاز شما