امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

استقبال شبکه استانی دنا از هفته نیروی انتظامی

مشاهده ۳۶۵
۱۳۹۸/۰۷/۱۰- ۱۳:۴۹

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه‎وبویراحمد نیروی انتظامی را حافظ امنیت، و آرامش جامعه دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رئوف در جلسه دیدار با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی استان کهگیلویه‎وبویراحمد با تبریک هفته نیروی انتظامی‌گفت: صداوسیما مدیریت افکار عمومی جامعه را به عهده دارد و به تعبیر رهبرمعظم انقلاب قرارگاه مقدم مقابله با جنگ نرم به شمار می‎آید.
وی راهبرد سه‎گانه پلیس، مردم و صداوسیما را ضامن موفقیت و ارتقای سطح امنیت در جامعه دانست و برتعامل، همکاری و هم‎افزایی این سه مولفه تاکید کرد و از آمادگی شبکه دنابرای توسعه همکاری با پلیس خبر داد.
مدیرکل صداوسیما به برنامه‌های شبکه استانی دنا در هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: فرمانده‌هان و معاونان نیروی انتظامی استان کهگیلویه‎وبویراحمد در برنامه‌های «صبح دنا»، «خانواده»، «میزگرد»، «شویل دنا» و بخش خبری حضور می‎یابند و به بیان دیدگاه خود می‌پردازند و در حوزه صدا نیز برنامه‌های «صبحگاهی»، «پاسخ»، «میزگرد»، «خانواده» و «پیام استان»، فرماندهان و کارشناسان نیروی انتظامی‌ با حضور در این برنامه درخصوص هشدارهای پلیسی، توصیه‌های اجتماعی پلیس، تاثیر میزان مشارکت مردم در همکاری با پلیس و بیان موضوعات روز متناسب با هفته نیروی انتظامی از رادیو دنا، روی آنتن می‎رود.
بخش فیلم‎های تلویزیونی و سریال‎های جذاب پلیسی و همچنین زیرنویس‎های آموزشی از دیگر برنامه‌های شبکه دنا در هفته نیروی انتظامی است.
سردار انصاری فرمانده ارشد نیروی انتظامی عملکرد شبکه استانی دنا را در مشارکت اجتماعی مردم با پلیس شایسته تشکر دانست و گفت: صداوسیما نقش تاثیرگذاری در کاهش آسیب‎های اجتماعی، آگاهی‎بخشی به جامعه هدف داشته و مجموعه اقدامات، زحمات همه همکاران شبکه استانی دنا در تعامل با نیروی انتظامی استان جای تشکر دارد.


تصاویر

امتیاز شما