امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

آسمان سمنان دوباره ستاره بارون شد

مشاهده ۵۵۱
۱۳۹۸/۰۷/۱۳- ۱۳:۲۵

به منظور ایجاد ساعات خوش شبانگاهی در فصل پاییز سیمای مرکز سمنان، فصل جدید برنامه شبانه «ستاره بارون» را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی حسین بالویی هر شب از ساعت 21 تا 21:50، به‎صورت زنده از سیمای مرکز سمنان پخش می‎شود.

«ستاره بارون» سعی دارد به موضوعاتی نظیر تکریم کانون خانواده، حمایت از تولید ملی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی بپردازد.

این برنامه که با اجرای امیر یعقوبی و عروسک‎گردانی و صدا پیشگی جواد حسنیان روی آنتن می‎رود دارای بخش های متنوع و جذابی است که بعضی از آن‎ها از این قرارند:

«قصه شب» هرشب قصه‎ای کوتاه با لهجه و گویش یکی از شهرستان‌های استان خوانده می‌شود که هم‎زمان هنرمند نقاش در گوشه‎ای از دکور برنامه، قصه را به نمایش می‎گذارد. این آیتم به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی طراحی شده و در پایان هر قصه کتابی ارزشمند به مخاطبین گرامی معرفی می‌شود.

«ترانه زنده» نیز به همت هنرمندان هم استانی اجرا می‌شود.

«مجری و میهمان» که در هر برنامه به فراخور موضوع، میهمانی ویژه دعوت می‌شود اما سوال‎ها اکثراً بر محور طنز مطرح می‌شود تا در فضایی شاد مسائل و مشکلات بررسی شود.

«گزارش» گزارشگر برنامه در ساعات شبانگاهی به میان مردم رفته و قالبی از زندگی آن‎ها را در آن ساعات به نمایش درمی‎آورد.

«مسابقه تلفنی» که در آن از مخاطبان خواسته می‌شود بامزه‎ترین و خنده‎دارترین خاطرات، اتفاق‎ها، لطیفه‌ها، و دابسمش‎ها و شیرین کاری‌های خود را ارسال کنند. سپس بهترین‎ها، برگزیده می‎شود و به‎صورت زنده در برنامه حضور می‎یابند و به بهترین اجراها به انتخاب مخاطبان، هدایایی تقدیم خواهد شد.

«نمایش زنده مجری و کاراکتر ها» که دو شخصیت عمو قدیر و بی‎بی جان با مجری برنامه وارد گفت‎وگو شده و گله‌ها، شکایت‎ها، مشکلات و انتقادها را در قالبی طنز بیان می‌کنند.

«فرزندان شهر» در این بخش به محله‌های قدیمی‌شهر می‎رود و با دیدن تصاویر مختلفی از خانه‌ها، کوچه پس کوچه‌ها و مغازه‌ها از ساکنان و کسبه محل وجه تسمیه آن محله و قدمت آن‎را جویا می‌شویم.

فصل قبلی برنامه «ستاره بارون» در سال‎های 96 و 97 هم با اقبال و توجه خوبی از سوی مخاطبان سیمای مرکز سمنان مواجه شد.

امتیاز شما