امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی رئیس سازمان جهاد کشاوری استان از صداوسیمای فارس

مشاهده ۲۸۷
۱۳۹۸/۰۷/۱۵- ۰۹:۳۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از پشتیبانی و اطلاع رسانی صداوسیمای مرکز فارس برای مبارزه با آفت‌های کشاورزی در این استان (از بهمن 97 تا خرداد 98) قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این لوح آمده است: بحران‎ها همواره برای کسانی که دلشان مملو از توکل و امید به یاری خداوند متعال، اندیشه‎اشان خدمت به مردم، باورشان توانستن و همتشان عالی است، مجالی فراهم می‎سازد تا تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.
هجوم آفت ملخ به استان فارس در بهمن 97، استقرار آن در شهرستان‎های جنوبی و تولید مثل آن‎ها در بهار سال جاری که امکان داشت ضایعه و حوادث تلخ و ناگواری را در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی رقم زند به لطف خداوند بزرگ و با همت  و تلاش‎های شبانه روزی همه بهره‎برداران، تشکل‎ها، همکاران و حمایت‎های موثر مسئولان بزرگوار استان و وزارت متبوع مهار شد، به‎طوری که تجلی عینی مدیریت این بحران را در عملکرد مسئولانه همکاران خدوم سازمان به ویژه در سطح مراکز جهاد کشاورزی و پهنه‌ها شاهد بودیم که با چشمانی باز و مراقب و با اشراف کامل و  پایش‎های میدانی شبانه‎روزی در نقاط حادثه‎خیز، شکوه ایثار و همدلی را به نمایش گذاشته و به مبارزه با این آفت پرداختند.
قاسمی‌ با اشاره به نقش موثر صداوسیمای فارس در اطلاع‎رسانی وآگاهی‎بخشی تاکید کرد: در مدیریت این بحران ارائه خدمات لازم پیشگیری و آگاهی‎بخشی به مردم از جمله عواملی بود که از بروز بسیاری از حوادث احتمالی جلوگیری کرد ضمن این که تلاش خالصانه و بی‎ادعای نیروهای مردمی در جای خود تحسین‎برانگیز و قابل تشکر است. تلاش فراگیر برای مهار این بحران که پس از حدود 50 سال امکان تکرار فاجعه و بروز خسارت‎های جبران ناپذیر وجود داشت جلوه‎ای از تلاش همگانی، کار تیمی و مدیریت کلان و عملیاتی در سطح همه مسئولان استانی و کشوری بود.

امتیاز شما