امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

سخنگوی نیروی انتظامی پاسخگوی سوالات مردم

مشاهده ۲۳۳
۱۳۹۸/۰۷/۱۵- ۰۹:۵۸

هم‎زمان با هفته نیروی انتظامی‌برنامه «بحث روز» چهار شنبه هفدهم مهر، گروه سیاسی رادیو ایران، میزبان سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد نوریان؛ معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بررسی آخرین اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی، جامعه محوری با توجه به نیازهای روز؛ فناوری‌های نوین و آسان‎تر کردن دسترسی مردم به خدمات انتظامی‌ به همراه موضوع داغ گذرنامه و امور مرزی، مراسم بزرگترین گردهمایی جهان یعنی پیاده‌روی باشکوه اربعین حسینی از محورهای اصلی گفت‎وگو با سخنگوی ناجا در این برنامه است. پاسخ به سوالات و نظرهای مردم از دیگر محورهای برنامه این هفته بحث روز به شمار می‎رود.
مخاطبان هم‎زمان با پخش برنامه می‌توانند پرسش‎های خود را از طریق شماره پیامک ۹۰۰ ۳۰۰۰۰ با معاون اجتماعی ناجا مطرح کنند تا به طور زنده و مستقیم پاسخ سرتیپ را بشنوند. در پایان، سوالات و درخواست‎های پیامکی شنوندگان به‎منظور پیگیری در اختیار مسئولان نیروی انتظامی قرار ‌می‎گیرد. برنامه «بحث روز» کاری از گروه سیاسی رادیو ایران هر چهارشنبه در نیمه دوم سال به طور زنده و مستقیم از ساعت ۱۲:۴۰ تا ۱۳:۲۰ تقدیم مخاطبان رادیو ایران می‌شود.

امتیاز شما