امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ایجاد پایگاه مخاطب حداکثری اولویت اول فضای مجازی رسانه ملی

مشاهده ۵۲۸
۱۳۹۸/۰۷/۱۵- ۱۰:۴۱

با هدف ایجاد همگرایی و تعامل بیشتر دست اندرکاران فضای مجازی رسانه ملی، گردهمایی معاونان فضای مجازی استانها به مدت دو روز در مجتمع آموزشی -رفاهی زیباکنار برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر محمد شریفخانی معاون فضای مجازی رسانه ملی در این همایش  اقدامات و شرایط فعالیت در این فضا و برنامه‌های پیش روی اینمعاونت را تبیین کرد و گفت: ایجاد پایگاه مخاطب حداکثری مهم‌ترین هدف مورد انتظار از فضای مجازی صداوسیما در سال جاری است و شاخصی برای بازتاب میزان محتوای مصرف شده رسانه ملی در فضای مجازی و میزان اثرگذاری آن بر مخاطبین آن سازمان است.

معاون فضای مجازی با یادآوری این نکته که در اختیار گرفتن مخاطب در فضای مجازی از طریق هر دو لایه محتوا و سرویس امکان پذیر است، تاکید کرد: برای تسلط و مزیت برتر حوزه استان‌ها در لایه محتوا باید معاونان فضای مجازی اختیار جذب مخاطب در لایه سرویس را به حوزه ستاد تفویض کرده و بر ارتقای کیفی محتوا خصوصا محتوای بومی تمرکز کنند. در این زمینه توجه به نیازهای مخاطب استانی، لهجه و اولویت‌های منطقه‌ای  همواره باید مورد توجه فعالیت‌های تولید محتوا قرار گیرد. 

 وی در این نشست توسعه شبکه توزیع رسانه ملی در فضای مجازی با مشارکت ظرفیتهای بومی و استانی را از دیگر اولویت‌های معاونت فضای مجازی معرفی کرد وضمن تعیین «مخاطب در دسترس» به عنوان  شاخص ارزیابی خواستار توجه ویژه به مقوله استعدادیابی استانی شد.

دکتر دارابی معاون امور استان‌ها نیز به ارائه بایسته‌های فعالیت در حوزه فضای مجازی استان‌ها با محوریت آینده پژوهی انقلاب اسلامی، رسانه و فضای مجازی پرداخت.

در این همایش از معاونان فضای مجازی استان‌های گلستان، مازندران، فارس، آبادان، لرستان، کرمانشاه، خوزستان و قزوین که در واقعه دلخراش سیل امسال فعالیت چشمگیر و ارزنده ای داشتند قدردانی شد.

امتیاز شما