امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«داخل اسرائیل» از عفونت‎های کشنده بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی می گوید

مشاهده ۳۱۳
۱۳۹۸/۰۷/۱۵- ۱۴:۰۶

برنامه «داخل اسرائیل»(Dentro de Israel) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته به معضلات بهداشتی و وضعیت نابسامان بیمارستان‌های اسرائیل می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «داخل اسرائیل» به موضوعات نشانگر فروپاشی داخلی رژیم صهیونیستی می‌پردازد و موضوع این هفته برنامه درخصوص وضعیت بد بیمارستان‌های اسرائیل است. بر اساس آمارها عده قابل توجهی از مراجعه کنندگان به بیمارستان دچار بیماری‌های عفونی می‌شوند و برخی از آن‎ها جان خود را از دست می‎دهند.

بیمارستان‌ها در اسرائیل ممکن است، کشنده باشند. براساس اعلام وزارت بهداشت اسرائیل، سالانه حداکثر 6000 بیمار در اسرائیل به علت عوارض عفونت‎های ناشی از بستری در بیمارستان جان خود را از دست می‎دهند. این در حالیست که 40000 بیمار دیگر هم در اسرائیل به عفونت‌های بیمارستانی مبتلا شده‎اند و این گزارش تا مدت‎ها مخفی نگه داشته شده بود. به نظر می‎رسد اسرائیل درباره استانداردهای بین‎المللی پیرامون بهداشت بیمارستان با چالش‎هایی رو‎به‎رو است و موارد ایمن‎سازی را برای جلوگیری از شیوع بیماری نادیده می‌گیرد. این امر پیامدهای منفی جهانی را به دنبال دارد زیرا میلیون‌ها ساکن رژیم صهیونیستی، دارای شهروندی کشورهای خود هستند و به بسیاری از نقاط جهان سفر می‌کنند و این امر خطر انتشار عفونت‎ها در سایر نقاط دنیا را بیشتر می‌کند.

«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری سه‎شنبه ساعت 5:30 و 14:30، چهارشنبه ساعت 4:30 به مدت 25 دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 10:30 و جمعه ساعت 13:30 است.

امتیاز شما