امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

اینجا کربلاست؛ صدا و سیمای مرکز سمنان

مشاهده ۷۷۰
۱۳۹۸/۰۷/۱۶- ۱۵:۵۶

صدا و سیمای مرکز سمنان با اعزام گروه‌های صدا و تصویر، راهپیمایی عظیم اربعین را بصورت زنده پوشش خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه سازان مرکز سمنان در قالب دو گروه صدا و سیما، راهپیمایی عظیم مشتاقان حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) را بصورت زنده پوشش خواهند داد.

این گروه با عنوان «موکب رسانه ای فجر» در عمود 1120 مسیر نجف کربلا، با اجرای برنامه زنده و ارسال گزارش های صوتی و تصویری از 19 مهر تا روز اربعین مستقر خواهند بود.

سیمای مرکز سمنان در این مدت با ویژه برنامه «روایت عاشقی» در بخش های بعد از برنامه اذان ظهر و بخش شبانگاهی از ساعت 21 الی 22 به تهیه کنندگی عباس بشیری و اجرای حمید قرائیان و گزارش هایی از مهران مجید پناه عشق و دلدادگی و ارادت زائران حسینی را علاوه بر سیمای مرکز سمنان از طریق شبکه شما و شبکه‌های استانی و سراسری به تصویر می‌کشند.

صدای مرکز سمنان هم ویژه برنامه «مسیر عشق» به تهیه کنندگی حجت الله یحیایی، گویندگی محمد اکبری و گزارشگری مهران مجید پناه را از 19 تا 26 مهر هر روز از ساعت 10 الی 11 و 22:30 الی 23:30 از محل عمود 1120 مسیر پیاده روی اربعین به روی آنتن خواهد برد.

گفتگو با زائران و موکب داران اربعین، اطلاع رسانی در خصوص پیاده روی اربعین، مباحث کارشناسی مذهبی، گفتگو با مسئولین استانی و کشوری شرکت کننده در پیاده روی اربعین و برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های استانی و سراسری صدا از بخش های این ویژه برنامه رادیویی خواهد بود.

همچنین معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز سمنان هم با اعزام گروهی به این موکب رسانه ای با برقراری ارتباط زنده اینترنتی با شبکه  تعاملی سپهر معاونت فضای مجازی، تهیه چند مستند، فیلم کوتاه، نماهنگ، کلیپ تصویری یک دقیقه ای اینستاگرامی، پادکست، پوستر، عکس نوشت و پخش زنده در شبکه مجازی (اینستاگرام) راهپیمایی عظیم اربعین را پوشش خواهد داد.

امتیاز شما