امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های یادروز حافظ از مرکز فارس

مشاهده ۴۱۱
۱۳۹۸/۰۷/۱۷- ۰۹:۴۶

صدا‌وسیمای مرکز فارس ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت روز بزرگداشت حافظ، 20 مهر، تدارک دیده که تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های «کاشانه مهر» در دو قسمت 60 دقیقه‌ای ساعت 10 صبح، «نگاه روز» در دو قسمت 20 دقیقه‌ای ساعت 11:10، «یاد روز حافظ» به مدت 90 دقیقه ساعت 21، «در شهر» در 4 قسمت 15 دقیقه‌ای ساعت 23:15 و «گزارش روز» با 3 برنامه 10 دقیقه‌ای در فواصل کنداکتور به مناسبت یادروز حافظ از سیمای فارس پخش می‌شود.

«حدیث دوست»، «حافظ سر»، «اقلیم ایران»، مستند «ایران و حافظیه»، «شهر عشق، «یاد گذشته»، «اقلیم پارس»، «نماهنگ رهبری در حافظیه»، «حدیث یار»، «دل شدگان»، «دلنوازان»، آواز مرحوم رضوی سروستانی در حافظیه و ... از دیگر برنامه‌های سیمای فارس به مناسبت یادروز حافظ است.

رادیو فارس نیز با برنامه‌های «حافظ راز» و نگاهی به اشعار خواجه حافظ شیرازی، «خلوتگه راز» و گفت‌وگو با کارشناسان درباره جایگاه حافظ شیرازی، اجرای ویژه برنامه بزرگداشت حافظ از رادیو فارس و پخش از رادیوهای مراکز استانها (شبی با حافظ)، برنامه «شب‌های ایران» ویژه حافظ شیرازی و پخش از مراکز استانها، روز بزرگداشت حافظ را گرامی می‌دارد.

گزارش تولیدی از شخصیت و جایگاه حافظ در شعر و ادب فارسی، ارتباط زنده با شبکه‌های محلی و بومی و پوشش مراسم یادروز حافظ که هر سال 20 مهر در حافظیه برگزار می‌شود، از برنامه‌های واحد خبر مرکز فارس است.

تصاویر

امتیاز شما