امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

خشونت خانواده‌های سلطنتی سعودی و اماراتی علیه خدمتکاران/ پرس تی وی روایت می کند

مشاهده ۵۰۳
۱۳۹۸/۰۷/۱۷- ۱۴:۲۸

برنامه این هفته «از قلم افتاده» (Under reported) شبکه پرس تی وی، ضمن واکاوی رفتارهای خشونت‎آمیز و سوءاستفاده‌های خانواده‌های سلطنتی سعودی و اماراتی علیه کارگران و خدمتکاران در سال‎های اخیر به بررسی علل این اقدامات از سوی این افراد می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی مهدی عرب به بازگویی داستان‌های متعددی از ضرب و جرح و تجاوز خانواده‌های سلطنتی سعودی و اماراتی به کارگران در سال‎های اخیر از جمله ماجرای حصه بن سلمان، دختر پادشاه عربستان سعودی در همدستی وی برای ربودن یک کارگر و استفاده از سلاح برای این منظور و صدور حکم مصادره اموال مها السدیری، همسر نایف بن عبدالعزیز وزیر کشور سابق عربستان به علت فرار از پرداخت هزینه سکونت در پاریس می‎پردازد.
این برنامه همچنین با نگاهی به ماجرای تجاوز ماجد بن‎عبدالله‎بن عبدالعزیز آل سعود به 5 زن، سوءاستفاده خالد ناصر راشد لوتا سفیر امارات در ایرلند از سه کارگر فیلیپینی و متهم شدن وی به پرداخت جریمه 240 هزار یورویی را نقد و بررسی می‎کند.
«از قلم افتاده» پنجشنبه 18 مهر، ساعت 16:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 3 و شنبه ساعت 00:20 و 8:20، یکشنبه ساعت 20:20 ، دوشنبه ساعت 14:20 و سه‎شنبه ساعت 17:20 به وقت تهران پخش می‌شود.

امتیاز شما