امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«منطقه مالی» اینبار وضعیت کار در آمریکای لاتین را بررسی می کند

مشاهده ۴۲۱
۱۳۹۸/۰۷/۱۷- ۱۴:۳۴

شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی با برنامه «منطقه مالی» (Distrito Financiero) به بررسی تازه‎ترین اخبار اقتصادی دنیا به خصوص اخبار مربوط به منطقه آمریکای لاتین می‌پردازد و در این قسمت از وضعیت دلسردکننده کار در آمریکای لاتین می‌گوید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد و سازمان بین المللی کار در شهر لیما، اعلام کرده که آمار بیکاری در کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب به 8 درصد رسیده است که ممکن است بالاتر هم برود. بر اساس تخمین کمیسیون اقتصادی آمریکای لاتین و کارائیب، این آمار برآمده از رشد 5 درصدی در سال 2019 بوده است.
در ارتباط با این موضوع، دبیر کل برنامه‌های خارجی و اتحادیه‌های بین المللی سازمان جهانی کار، از حق شهروندان در داشتن شغلی شایسته دفاع کرد. در این قسمت کارشناسان اقتصادی در «منطقه مالی» به این سوالات پاسخ می‎دهند که سیاست‌های شغلی قاره آمریکا و بخصوص آمریکای لاتین چه وضعیتی دارد؟ برنامه‌های اشتغال‎زای کنونی برای جوان‎ترها کدامند و نتایج آن بر منطقه چیست؟

برنامه سیاسی- اقتصادی «منطقه مالی» با اجرای «ادواردو نودا» هر هفته پنجشنبه‌ها با مدت زمان 25 دقیقه، در ساعت 5:30 (به وقت تهران) برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی روی آنتن می‎رود و تحلیلی از مسائل اقتصادی دنیا و منطقه آمریکای لاتین را برای مخاطبان به نمایش می‎گذارد. بازپخش این برنامه، جمعه ساعت 20:30 و شنبه ساعات 3:30، 10 و 14:30 است.

امتیاز شما