امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
زیر ذره بین پرس تی وی:
زیر ذره بین پرس تی وی:

واکاوی تصمیم ترامپ برای خروج نیروهای آمریکا از سوریه

مشاهده ۳۰۵
۱۳۹۸/۰۷/۲۰- ۱۲:۵۹
تعداد بازدید:305

بحث و بررسی درباره تصمیم ترامپ برای خروج نیروهای نظامی آمریکا از شمال سوریه و واکاوی استیضاح ترامپ و افزایش فشارها بر وی به دنبال اظهارات افشاگر دوم در پرونده اوکراین در برنامه این هفته «ما مردم» شبکه پرس تی وی صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن اشاره به تصمیم ناگهانی دونالد ترامپ مبنی بر خروج نیروهای نظامی آمریکا از شمال سوریه به واکاوی اتخاذ این تصمیم و تغییر ناگهانی دیدگاه وی می‌پردازد.
این برنامه در ادامه با نگاهی به واکنش‎های نمایندگان کنگره در قبال تصمیم ترامپ و انتقاد دموکرات ها و برخی جمهوری خواهان نسبت به این موضوع، اختلاف نظرها در واشنگتن درخصوص موضوعات مختلف و سیاست‎های ضدونقیض ترامپ در سال‎های اخیر را به بحث و گفت‎وگو می‎گذارد.
نگاهی به پیامدهای خروج نظامی آمریکا از شمال سوریه بر رفتار سایر متحدان این کشور و مروری بر تاریخچه حضور نظامی آمریکا در سوریه از سال 2011 و تلاش‎های این کشور و متحدانش برای حمایت از گروه‌های تروریستی و مخالف دولت از دیگر محورهای بررسی در این زمینه است.
بخش دیگر برنامه این هفته «ما مردم» به گفت‎وگو پیرامون استیضاح دونالد ترامپ و افزایش فشارها بر وی به دنبال اظهارات افشاگر دوم در پرونده اوکراین اختصاص دارد.
در این خصوص ضمن مروری بر واکنش ترامپ نسبت به افشای این اطلاعات، احتمال استعفای ترامپ قبل از برکناری در جریان استیضاح واکاوی و علل مقاومت نمایندگان جمهوری خواه در مقابل استیضاح وی و تاثیر پرونده اوکراین و استیضاح ترامپ بر جایگاه وی و حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 بررسی می‎شود.
«ما مردم» شنبه 20 مهر، ساعت 20 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 23 بامداد، 7 و 18 و سه‎شنبه ساعت 3 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما