امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش پشت صحنه سریال «تلاطم» امشب از شبکه پنج سیما

مشاهده ۳۰۰
۱۳۹۸/۰۷/۲۰- ۱۵:۰۷

پشت صحنه سریال «تلاطم» به کارگردانی وحید بیطرفان و تهیه‎کنندگی کرامت پورشهسواری، شنبه 20 مهر، از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «تلاطم»، سریالی 10قسمتی است که داستان چند خانواده مختلف را به شکل موازی و به‎صورت غیر خطی روایت می‎کند.
یوسف محبی در حضور دخترش در خیابان تصادف شدیدی می‌کند و به بیمارستان منتقل می‌شود. ارسلان شمس خلافکار بین‎المللی توسط پلیس به هلاکت می‎رسد. آزاد رستمی، جوانی کم سن و سال، به شکلی ناخواسته مرتکب قتل یک پلیس می‌شود. سینا، یکی از نفوذی‌های سیستم امنیتی غرب که ماموریت خرابکاری در کشور را دارد. سرهنگ رضا مستوفى و سروان سعید محبى ، پسر سرهنگ محبى، از کادر ارشد و مجرب پلیس در اداره‎اى موسوم به اداره کشف و روانکاوی جرم هستند که تمامى گره‌های پرونده‌هاى مهم و حل نشده در ناجا با رویکرد خاص روانشناسى، در این اداره و توسط این دو نفر باز می‎شود و.....
فیلم‎نامه اولیه این مجموعه به‎ همت وحید شیخلر و شاهرخ توکلی نوشته شده و باتلاش وحید بیطرفان و مهدی اسدزاده، با تغییرات ساختاری به شکل غیر خطی، بازنویسی شده است.
امین ایمانی، مجید واشقانی، جلیل فرجاد، زهرا اویسی، ساغر عزیزی، حسین پور کریمی، زهرا سعیدی، محمود مقامی، مهوش صبرکن، رضا بیطرفان و....بازیگران این مجموعه هستند.
بنابر این گزارش، این سریال به سفارش سازمان عقیدتی – سیاسی ناجا و با همکاری معاونت اجتماعی ناجا تهیه شده است.

امتیاز شما