امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های شبکه رادیویی پیام و آوا در اربعین حسینی

مشاهده ۲۸۷
۱۳۹۸/۰۷/۲۱- ۰۸:۲۰

رادیو پیام و آوا با آغاز پیاده‌روی زائران حسینی در اربعین در بخش‌های شش‌گانه پخش با تولید برنامه‌های ویژه، کوتاه و آیتم‌های مختلف در قالب متن، تصنیف‌های محرمی و آوازهای آئینی همراه مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پیام کربلا» حاوی مطالب و سخنان بزرگان دین، اندیشمندان، بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری با موضوع قیام اباعبدالله‌الحسین (ع) و پیام کربلا است که با حضور کارشناسان مذهبی تا پایان ماه صفر، به تهیه‌کنندگی مهدی صفری از رادیو پیام پخش می‌شود.

برنامه «لبیک یا حسین» با آیتم‌های موسیقی و پخش گزارش از زائران اربعین حسینی از 21 تا 27 مهر به صورت زنده از رادیو پیام روی آنتن می‌رود. 

«پیام دلدادگی» ویژه‌برنامه بخش شبانگاهی رادیو پیام است که با پخش مداحی و موسیقی‌های آیینی، با حضور کارشناسان مذهبی و ادبی به آثار و برکات زیارت امام حسین(ع) به ویژه در روز اربعین می‌پردازد. این برنامه به صورت زنده به تهیه‌کنندگی حسین معصومی و اجرای مهدی رستمی، از 25 تا 27 مهر از ساعت 22 تا 2 بامداد عزادران حسینی را همراهی می‌کند.

همچنین شبکه رادیویی پیام در فواصل مختلف پخش در این ایام، با ارتباط با نهادهای مرتبط با برگزاری مراسم اربعین از جمله راهداری، پلیس راهور ناجا و... اطلاع‌رسانی می‌کند.

شبکه رادیویی آوا با ویژه برنامه «آوای دلتنگی» در ایام سوگواری اربعین اباعبدالله الحسین(ع) با پخش مداحی، تصنیف و روضه آوازهای آئینی در وصف امام حسین(ع) از 25 تا 27 مهر با عزاداران همراه می‌شود.

همچنین رادیو آوا برای تعامل بیشتر با مخاطبان در سراسر کشور، با هدف معرفی آداب و رسوم شهرهای مختلف در اربعین حسینی و به تصویرکشیدن مراسم باشکوه پیاده‌روی زائران حسینی در اقصی نقاط ایران اسلامی و سایر کشورها، پویش «کربلا تو را می خواند» را برگزار می‌کند. شنوندگان رادیو پیام و آوا می‌توانند از برگزاری مراسم و مجالس عزاداری امام حسین(ع) در اربعین و همچنین از مسیرهای پیاده‌روی در کشور عراق و جاماندگان از مراسم پیاده‌روی کربلا از مسیرهای پیاده‌روی از میدان امام حسین(ع) تا شهرری عکس گرفته و از طریق درگاه‌های ارتباطی شبکه پیام و آوا، تصاویر خود را ارسال کنند تا با نام و عکس خودشان در رادیو نمای پیام و آوا مشاهده کنند. در این پویش به برترین عکس‌های ارسالی جوایزی از سوی شبکه رادیویی پیام اهداء می‌شود.

گفتنی است مخاطبان رادیو پیام و آوا در فضای مجازی و رادیونما می‌توانند با مراجعه به کانا‌های پیام‌رسان سروش و پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه از تولیدات فوق بهرمند شوند یا از طریق گیرنده‌های دیجتال ست آپ باکس(رادیو تصویری نما)، اپلیکیشن موبایل و یا با مراجعه به نشانی اینترنتی  www.radioava.irو www.radiopayam.ir دریافت و در کانال پیام رسان سروش به نشانی : sapp.ir/radiopayam (@radiopayam)-( @ radioava) ، p.ir/radioava با این رادیوها همراه شوند.

 

 

امتیاز شما