امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

«ی آسمون ستاره» روی آنتن سیمای گلستان

مشاهده ۸۶۰
۱۳۹۸/۰۷/۲۱- ۰۹:۱۷

«ی آسمون ستاره» برنامه‎ای با ساختار ترکیبی نمایشی است که به‎صورت زنده از شبکه استانی سیمای گلستان پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‎کنندگی و کارگردانی حمیدرضا دنکوب با رویکردی شاد و با هدف آموزش ویژه کودکان بالای 6 سال و زیر 12 سال با حضور در استودیو اجرا می‌شود و شامل  قسمت‎هایی چون  کاردستی،  گزارش از بچه‌ها، زنگ ورزش، شیرین من؛ تصاویر ارسالی از طرف پدر و مادرها درخصوص شیرین کاری‌های کودکان، از مدرسه من چه خبر، اجرای موسیقی زنده توسط عروسک و شخصیت‎های دیگر و ...می‌شود.

«ی آسمون ستاره» دارای شخصیت‎هایی است که هر بار برنامه‎ای جدید به‎وجود می‎آورند. درخت دوستی و دانایی درختی است که فقط با یادگیری کودکان سرسبز و تنومند می‎شود و در هر برنامه پیام همان روز را به‎ روی یک برگ می نویسند و به درخت می‎چسبانند، آیتم «آی قصه، قصه، قصه» که در آن «متل بان» یک گل سحرآمیز است و با یک معجون مخصوص بیدار و شکوفا می‌شود و برای بچه‌ها قصه می‌گوید. بچه‌های داخل استودیو نیز نقش شخصیت‎های قصه را به‎صورت عروسکی و رئال بازی می‌کنند. شخصیت‎های برنامه شامل عموعطا، متل بانو، ستاره ، منگوله کوک (شخصیت عروسکی تن پوش) است.

این برنامه روزهای فرد به مدت 40 دقیقه ساعت16:10 و بازپخش آن فردای آن روز ساعت 9 از شبکه گلستان پخش می‌شود.

دستیاران تهیه «ی آسمون ستاره» قدیر فدایی و مهدی جعفری، صدابردار سیدحسین موسوی تاکامی، تصویربرداران ایوب ابری، رضا صمدلویی، حسین افخمی و مجید ایراندوست و نورپرداز سعید محسن خراسانی هستند.

 

 

امتیاز شما