امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما خبر داد؛
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما خبر داد؛

رونمایی از سامانه آنلاین ختم قرآن، هم‌زمان با پویش مردمی‌ «با قرآن باحسین»

مشاهده ۱۵۹۶
۱۳۹۸/۰۷/۲۱- ۱۰:۱۳
تعداد بازدید:1596

جواد شیخ اکبری ضمن بیان اینکه پویش مردمی‌ «با قرآن با حسین» در ایام اربعین برگزار می‎شود از رونمایی سامانه آنلاین ختم قرآن کریم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جواد شیخ‌اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به برگزاری پویش مردمی قرائت قرآن توسط زائران اربعین به تاسی از حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش، گفت: پویش «با قرآن با حسین» برای نخستین بار در شب عاشورا و در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت مذهبی کل کشور برگزار شد که با استقبال دوستداران قرآن و اهل بیت (ع) همراه بود. وی اظهار داشت: این پویش که با تلاش شبکه قرآن و معارف سیما و باهدف انس بیشتر مردم با قرآن کریم راه‌اندازی شده است، در ایام اربعین حسینی نیز به کار خود ادامه می‎دهد و زائران حرم‌های نجف و کربلا می‌توانند با اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوهای خود در فضاهای مختلف مجازی با محور قرائت قرآن زائران، محافل قرآن و موضوعات مرتبط و با درج هشتگ #باقرآن_باحسین ، در این پویش معنوی شرکت کنند.
همچنین مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از طراحی سامانه آنلاین ختم قرآن در پایگاه اطلاع‌رسانی این شبکه خبر داد و عنوان کرد، در پویش «با قرآن با حسین»، سامانه‌ای آنلاین برای مشارکت مخاطبان و کاربران اینترنت در طرح ختم قرآن کریم رونمایی شده است که هم اکنون در دسترس عموم مردم قرار دارد. شیخ اکبری گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‎رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir و ثبت مشخصات و تعداد صفحات مورد نظر خود برای قرائت، در طرح‌های ختم قرآن کریم این شبکه سهیم باشند.

امتیاز شما