امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

«منِ او» ویژه‌برنامه اربعین شبکه یک سیما شد

مشاهده ۳۵۹
۱۳۹۸/۰۷/۲۱- ۱۴:۲۵

ویژه برنامه «منِ او» با اجرای محمد دلاوری از امشب 21 مهر تا شام اربعین به مدت هفت شب ساعت 19:45 از استودیوی زنده بین‌الحرمین روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به تهیه‌کنندگی حمید مراوندی، کارگردانی محمد هادی نعمت‌اللهی و به سفارش بسیج سازمان صداو سیما و شبکه یک سیما تولید شده و  به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی (ع) سفر خود را از هفته گذشته به سمت کربلای معلی از جنوب عراق و استان ناصریه آغاز کرده است؛ مسیری کمتر دیده شده که برای ایرانیان نیز جزو مناطق  شناخته نشده محسوب می‌شود.

برنامه«منِ او» رویکردی اجتماعی، فرهنگی و بومی دارد و گروه سازنده در این برنامه در موکب‌های مختلف اتراق کرده‌و با افراد مختلف از خانواده، کودک، مادر، زوار و خادمین ایرانی و عراقی در مسیر به گفت‌وگو نشسته است. از جمله نکات مهمی‌که به آن پرداخته شده است مباحث فرهنگی، دینی و رسوم عراق و ایران است؛ این برنامه سفرنامه مشخص و مدونی را از یک مسیر پیاده روی آغاز می‌کند و به نکات و وجوه مختلف می‌پردازد.

«منِ او» علاوه بر ماهیت سفرنامه‌ای، در بخش استودیو دارای مهمانان مختلفی از سراسر دنیا و ایران خواهد بودکه نگاهی اجتماعی، فرهنگی و مذهبی به ماجرا دارند؛ شرح گفت‌وگوهای برنامه در قالب آیین، رسوم و فرهنگ عراق اتفاق می‌افتد.
«منِ او» هر شب حوالی ساعت 19:45 و به مدت 50 دقیقه در هفت قسمت هر شب پخش می‌شود.

امتیاز شما