امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
«داخل اسرائیل» هیسپان تی وی گزارش می‎دهد؛
«داخل اسرائیل» هیسپان تی وی گزارش می‎دهد؛

اعتراف سه بیمارستان اسرائیلی به جداسازی یهودیان از سایر اقلیت‎ها

مشاهده ۲۵۴
۱۳۹۸/۰۷/۲۲- ۱۴:۲۸
تعداد بازدید:254

این هفته در برنامه «داخل اسرائیل» (Dentro de Israel) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی، جداسازی فراگیر در اسرائیل بین یهودیان و سایر اقلیت‎ها مطرح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «داخل اسرائیل» در هر قسمت سعی دارد به مباحثی بپردازد که نشانگر نابودی اسرائیل از درون است و این هفته جداسازی فراگیر بین یهودیان و سایر اقلیت ها در «داخل اسرائیل» مطرح می‌شود. جداسازی همیشه در اسرائیل یک مشکل بزرگ بوده است. رژیم صهیونیستی معمولاً سعی می‌کند آن را بپوشاند، اما این بار فرق می‌کند. برای اولین بار در تاریخ کوتاه رژیم صهیونیستی، سه بیمارستان اسرائیلی اعتراف کرده‎اند که زنان یهودی و عربی که زایمان می‌کنند را از هم جدا می‌کنند. بیمارستان دانشگاه‌ هاداساه، بیمارستان‌ هایمک و مرکز پزشکی سوروکا در ماه فوریه اعتراف کردند که جدایی زنان عرب و یهودی بخشی از سیاست آن‎ها است.
«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه شنبه ساعت ۵:۳۰ و ۱۴:۳۰، چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ است.

امتیاز شما