امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

شب‎های پاییزی همراه با فصل جدید برنامه «گئجه‌لر» شبکه سهند

مشاهده ۱۶۵۹
۱۳۹۸/۰۷/۲۳- ۱۰:۴۰

فصل جدید برنامه «گئجه‎لر» با رویکرد تفریحی- سرگرمی در شب‎های سرد پاییزی با حال و هوایی متفاوت روی آنتن شبکه سهند می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  جُـنگ شبانگاهی «گئجه‎لر» با هدف ایجاد فضایی شاد و نشاط‎انگیز، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 21 تا 22 به صورت زنده، میهمان خانه‌های پر مهر و محبت مخاطبان شبکه سهند می‌شود.   

دعوت از میهمانان مختلف استانی، پخش گزارش‎های مردمی، اجرای موسیقی ملی – محلی، تهیه گزارش از فرزانگان- ادبا- مشاهیر و خانواده‌های شهید شهرستان‎ها، معرفی شهرهای استان، پرداخت به مسائل و مشکلات اجتماعی در قالب طنز و نمایش بخشی از آیتم‎های مختلف برنامه شبانگاهی «گئجه‎لر» است.

مهم‎ترین و پرطرفدارترین آیتم برنامه «گئجه‎لر» مسابقه استعدادیابی در زمینه مجریگری، گزارشگری، گزارشگری ورزشی، خوانندگی، بازیگری و استندآپ کمدی است که سال گذشته هم توانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و در پایان از میان شرکت‎کنندگان متعدد، سه برنده به انتخاب بیننده‌ها و داوران، همکار فصل جدید «گئجه‎لر» می‎شوند.

در فصل جدید «گئجه‎لر» جمال پورفرج تهیه‎کننده، اکبر عبدالهی دستیار تهیه، محمد حسین رحیمی صدابردار، امین افواجی مونتور، فرهاد کرم‎روان منشی صحنه و اکبر رنجبر مجری است.
بهنام فرشباف و نازیلا علیاری گریموران، محمد ندیمی و یونس مقدم کارگردانان، رحیم عباسیان، مقصود حق آخری، محمد جلیلی، کمال پورفرج و مجتبی نکو تصویربرداران و اکبر رنجبر، خانم مهدوی کیا و یونس مقدم نویسندگان این برنامه هستند.

تصاویر

امتیاز شما