امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

شبکه قزوین سوگوار اربعین حسینی

مشاهده ۳۷۴
۱۳۹۸/۰۷/۲۳- ۱۹:۳۶

صداوسیمای مرکز قزوین به مناسبت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان و انعکاس پیاده‌روی اربعین ویژه برنامه‌هایی را تقدیم عزاداران می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای مرکز قزوین با پخش تصاویر زنده راهپیمایی اربعین در مسیر نجف تا کربلا، همزمان با برنامه‌های روزانه، شبانه و تامینی، همپای زائران حسینی شور و شیدایی عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) را به تصویر می‌کشد.
همچنین سیمای مرکز با پخش زنده راهپیمایی مردم قزوین از امامزاده اسماعیل(ع) تا تپه نورالشهدا در صبح روز اربعین و همچنین تجمع عزاداران شهر الوند از ساعت 16 تا 17، پیاده‌روی نمادین مردم در روز اربعین را منعکس می‌کند.

پخش آیتم‌های مناسبتی، ارتباط زنده با کربلا در خلال برنامه‌های «صبح بخیر قزوین» و «رنگ زندگی»، حال و هوای رسانه استانی را بیش از پیش حسینی می‌کند.
صدای مرکز قزوین نیز با ویژه برنامه زنده صبحگاهی در روز اربعین حسینی به مدت90دقیقه و  ویژه برنامه عصرگاهی «چراغ هدایت» در شب اربعین به مدت 75دقیقه با شنوندگان همراه می‌شود.

برقراری ارتباط مستمر با رادیو اربعین و همچنین ارتباط با گزارشگر اعزامی رادیو قزوین به کربلا در برنامه‌های مختلف تا روز اربعین و بررسی وضعیت زائران استان قزوین در مسیرهای پیاده‌روی به سمت عتبات مقدسه از بخش‌های مختلف این برنامه‌ها است.
معاونت خبر این مرکز هم ضمن پوشش مراسم‌های روز اربعین در سطح استان، گزارش‌های ارسالی از همکاران مستقر در کربلای معلی در بخش‌های مختلف خبری و همچنین اطلاع‌رسانی فعالیت‌های ستاد اربعین استان قزوین را در مقاطع مختلف پخش می‌کند.
گفتنی است یک گروه برنامه ساز نیز با تمام تجهیزات و امکانات فنی به منظور پوشش رسانه‌ای پیاده‌روی زائران حسینی در عراق مستقر هستند که در این مدت بین موکب‌های مسیر نجف به کربلا، گزارش‌های زنده برای مخاطبان پخش می‌کنند.

امتیاز شما