امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

همراهی رادیو تهران با کاروان اربعین در تهران

مشاهده ۳۹۶
۱۳۹۸/۰۷/۲۴- ۱۱:۱۶

رادیو تهران علاوه بر پوشش مراسم اربعین در کربلا و نجف، مراسم نمادین پیاده‌روی از میدان امام حسین(ع) تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را منعکس می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی اسماعیلی، گزارشگر اعزامی رادیو تهران مراسم اربعین در کربلا و نجف را پوشش می‌دهد. گزارش از وضعیت مرزهای شلمچه، مهران، خسروی و چذابه ... ارتباط با پلیس، موکب‌های مستقر در مسیر و گزارش از حال و هوای معنوی اربعین در کربلا و گزارش‌هایی از زائر اولی‌ها، خانواده‌ها و ... تقدیم شنوندگان می‌شود.

شبکه رادیویی تهران همچنین مراسم بازماندگان اربعین حسینی از میدان امام حسین(ع) تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را منعکس می‌کند.

گفتنی است رادیو تهران برنامه «با کاروان اربعین» را در روز اربعین از ساعت ۸:۵۰  با موضوع بررسی روز اربعین و همچنین پرداختن به جاماندگان راهپیمایی اربعین پخش می‌کند. اطلاع رسانی از مراسم‌های اربعین حسینی، نگاهی به سبک زندگی دینی و تبیین تاریخ اسلام از جمله اهداف این برنامه است.         

دیدار در اربعین، اربعین و انقلاب و زیارت جابر از دیگر بخش‌های برنامه است. میثم کطائیان تهیه‌کننده، سعید بارانی و فاطمه نصرآبادی گوینده، الهام حاجی نژاد آیتم ساز، زهرا افشارنژاد و علیرضا محمدی گزارشگر در  برنامه «با کاروان اربعین» با شنوندگان همراه هستند.

امتیاز شما