امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

به هوای حرم دلم پر می‌کشد

مشاهده ۳۹۹
۱۳۹۸/۰۷/۲۴- ۱۱:۴۶

شبکه رادیویی تهران ویژه برنامه‌های «به هوای حرم»، «با کاروان اربعین»، «کاروان عشق می‌رسد» و «منزل به منزل تا زیارت» را به مناسبت اربعین حسینی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «به هوای حرم» روایت دختری است که به تازگی محجبه شده است و به پیاده‌روی اربعین حسین می‌رود. این برنامه با دو روایت از زبان دختر جلو می رود، روایت اول قبل از راهی شدن به کربلای معلی و روایت دوم خاطراتش در کربلا با همسفرانش است. برنامه «به هوای حرم» کاری از گروه تامین و تولید شبکه رادیویی تهران است که همزمان با روز اربعین ساعت 15 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می‌رود.
صبح اربعین حسینی شنونده ویژه برنامه «با کاروان اربعین» از شبکه رادیویی تهران باشید. این برنامه از ساعت 8:50 مراسم راهپیمایی اربعین تهران از میدان امام حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی(ع) و راهپیمایی اربعین کربلا را پوشش می‌دهد. ارتباط با کربلا و نجف و انعکاس عزاداری هیات‌های استان تهران از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.
ویژه برنامه «منزل به منزل تا زیارت» 27 مهر ساعت 6، ضمن بیان چرایی پیاده‌روی اربعین حسینی، گزارش‌های مختلفی را از راهپیمایی اربعین ارائه می‌کند. همچنین در برنامه با دلسوختگان حسینی و زائرین درباره اربعین و سرچشمه عشق به امام حسین(ع) گفت‌وگو می‌شود.

گفتنی است برنامه «کاروان عشق می‌رسد» روز اربعین ساعت 15:30 و ساعت 23 تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما