امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

برنامه‌های آخر هفته رادیو نمایش

مشاهده ۳۹۲
۱۳۹۸/۰۷/۲۴- ۱۳:۴۹

برنامه‌های«ماهور»، «گ مثل گپ» ،«جادوی سیاه»، «آن سوی نمایش» و ... پنجشنبه و جمعه 25 و 26 مهر از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجله موسیقیایی«ماهور» به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ‌مهر و با اجرای مازیار عصری، با حضور بهرام پاییز پنج‌شنبه ساعت21 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

برنامه «گ مثل گپ» به تهیه‌کنندگی زهره سربازی و با اجرای بهرام ابراهیمی‌، 25 و26 مهر ساعت 20 شنیده می‌شود.کاظم بلوچی و فریبا کوثری میهمان برنامه این برنامه هستند.

برنامه‌های «جادوی سیاه» به تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان‌دوست، اجرای فاطمه نیرومند و امیرمحمد صمصامی و نویسندگی مهدی خانی‌پور، جمعه ساعت21 و «آن سوی نمایش» به تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده و اجرای فرزام رنجبر، جمعه‌ها ساعت 22 از رادیو نمایش تقدیم شنوندگان می‌شود.

مسابقه سرگرمی و فکاهی «چهارباغ» به تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده و اجرای امیر زنده‌دلان، پنج‌شنبه و جمعه ساعت 17، برنامه«به وقت مسابقه» به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای سینا نیکوکار و کارشناسی بهرام ابراهیمی و بهناز بستان‌دوست، پنج‌شنبه و جمعه ساعت 9 و برنامه «آوا نما» به تهیه‌کنندگی رویا ولی‌زاده ، جمعه ساعت 11:15 به روی آنتن رادیو نمایش می‌روند.

برنامه‌های«من و صحنه» به تهیه‌کنندگی رویا ولی‌زاده، 24 مهر ساعت 22:45، «روزگار تئاتر» به تهیه‌کنندگی مهدی شیبانی‌زاده و کارشناسی امیرحسن ندائی و رامتین شهبازی ساعت 21 تقدیم مخاطبان رادیو نمایش می‌شود.

گفتنی است برنامه «یک نمایش،یک تجربه» به تهیه‌کنندگی محمد اسماعیل‌پور ، اجرای مهدی طهماسبی و کارشناسی اساتید دانشگاه ، 25 و 26 مهر ساعت 12:30با شنوندگان همراه می‌شود.

امتیاز شما