امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پخش یکی از تولیدات سیمای قم از شبکه یک

مشاهده ۶۹۳
۱۳۹۸/۰۷/۲۴- ۱۴:۳۰

تله فیلم«یاسین» با موضوع پیاده‌روی اربعین، از تولیدات سیمای مرکز قم، 27 مهر از شبکه یک سیما و شبکه استانی نور پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تله‌فیلم «یاسین» به سفارش مرکز سیمای استانها به مدت 90 دقیقه، با موضوع پیاده‌روی اربعین توسط سیمای مرکز قم تولید شده است.

این فیلم در 80 سکانس در ژانر فیلم‌های جاده‌ای و در شهرهای خرمشهر‌، جزیره مینو، شلمچه، مهران، کرمانشاه و قم تصویربرداری شده و به دلیل فشردگی کار و نزدیکی زمان ساخت به ایام اربعین و زمان پخش در نظر گرفته شده،‌ تدوین این فیلم همزمان با تولید انجام گرفت.

تله‌فیلم«یاسین» به نویسندگی و کارگردانی علی بیطرفان، تهیه‌کنندگی محمدتقی انصاری و تدوین محمد بیطرفان ساخته شده و عمار تفتی، آزاده ریاضی، مهران رجبی،کیانوش گرامی، سید حسن محیط‌زاده، حنانه امینی، اصغر نیکخواه و هادی افضلی به ایفای نقش پرداختند.

داستان این تله فیلم درخصوص سفر زوجی جوان با بازی عمار تفتی و آزاده ریاضی است که قصد انتقال وسایل خریداری شده از قم برای برپایی موکبی در مسیر پیاده‌روی اربعین در کشور عراق را دارند که در این مسیر اتفاقات و حوادثی روی می‌دهد و وسایل خریداری شده برای موکب سر از روستایی سنی‌نشین در می‌آورند و ...

تله‌فیلم «یاسین» شنبه 27 مهر ساعت 16 از شبکه یک سیما و ساعت 20:30 از شبکه استانی نور پخش می‌شود.

تصاویر

امتیاز شما